عمومی

آقایان، دروغ‌های زنانه را بشناسید

دانشمندان با انجام آزمایشاتی روی رفتار و احساسات زن‌ها دریافتند که زن‌ها برای رسیدن به اهدافشان در شرایط سخت دروغ می‌گویند و نوع عمده‌ی‌ آن زمانی اتفاق می‌افتد که زن‌ها به چیزی نیاز داشته باشند که مردها نمی‌توانند آن را فراهم کند…

اگر فکر می‌کنید که همسرتان دروغگو نیست بهتر است در فکر خود تجدید نظر کنید و در مورد دروغ گفتن‌های اطرافیان دقیق‌تر باشید.
به گزارش خبرنگار کلینیک باشگاه خبرنگاران؛ در زندگی هر کس لحظاتی پیش می‌آید که افراد نمی‌توانند واقعیات را بیان کنند و اگر هم بیان کند آنرا با کم و بیش بیان می‌کنند.

vorod manoo4677

بررسی‌ها نشان می‌دهنددر شکل‌گیری هر رابطه صداقت بسیار مهم است و اکثر رابطه‌ها و مخصوصا بین زن و شوهر‌ها از عدم صداقت به هم می‌ریزد.

دانشمندان با انجام آزمایشاتی روی رفتار و احساسات زن‌ها دریافتند که زن‌ها برای رسیدن به اهدافشان در شرایط سخت دروغ می‌گویند و نوع عمده‌ی‌ آن زمانی اتفاق می‌افتد که زن‌ها به چیزی نیاز داشته باشند که مردها نمی‌توانند آن را فراهم کند.

زنان سلامت خود و خانواده‌شان بسیار مهم است و تقریبا هر کاری که انجام می‌دهند به این دلیل است که به این دو هدف دست یابند و بیشتر دروغ هایی که به اطرافیانشان می‌گویند به خاطر این دو موضوع است.

در مشاجرات همیشه دختران حق را به پسران می‌دهند در صورتی که ته دلشان چیزی جز این است و زن‌ها برای رسیدن به اهدافشان جملات را به کار می‌گیرند که مردها از آنها اطلاعات چندان صحیحی ندارند.

 

منبع : باشگاه خبرنگاران جوان

نوشته های مشابه

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا