اخبار گوناگونخبر

ادامه بی توجهی احمدی نژاد به حکم رهبری

محمود احمدی‌نژاد بعد از پایان ریاست‌جمهوری‌اش کمتر در جلسات مسئولان حاضر شده است و عدم حضورش در جلسات مجمع نیز به برخی شایعات دامن زده است…

غیبت احمدی‌نژاد در جلسات مجمع تشخیص مصلحت نظام از دیگر حاشیه‌های رییس دولت‌های نهم و دهم است.

ahmadi nejad 355

بعد از تنفیذ رییس‌جمهور دولت یازدهم، محمود احمدی‌نژاد با حکمی از سوی رهبری به عضویت در مجمع تشخیص مصلحت نظام منصوب شد اما تاکنون وی حاضر نشده در مجمعی حضور داشته باشد که ریاست آن را آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی بر عهده دارد.

محمود احمدی‌نژاد بعد از پایان ریاست‌جمهوری‌اش کمتر در جلسات مسئولان حاضر شده است و عدم حضورش در جلسات مجمع نیز به برخی شایعات دامن زده است.
غیبت احمدی‌نژاد در جلسات مجمع تشخیص مصلحت نظام از دیگر حاشیه‌های رییس دولت‌های نهم و دهم است. بعد از تنفیذ رییس‌جمهور دولت یازدهم، محمود احمدی‌نژاد با حکمی از سوی رهبری به عضویت در مجمع تشخیص مصلحت نظام منصوب شد اما تاکنون وی حاضر نشده در مجمعی حضور داشته باشد که ریاست آن را آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی بر عهده دارد.

پیش از این هم علی‌اکبر جوانفکر، مشاور رسانه‌یی احمدی‌نژاد در دولتش طی گفت‌وگویی با «اعتماد» این مساله را پیش‌بینی کرده و گفته بود حتی در صورتی که احمدی‌نژاد به عضویت در مجمع تشخیص منصوب شود بعید می‌داند او حاضر به قرار گرفتن در کنار افرادی باشد که آنها را شایسته آن جایگاه نمی‌داند. پیش‌بینی جوانفکر درست از آب درآمد و ظاهرا احمدی‌نژاد بنا ندارد روزهای شنبه از ساختمان لادن به ساختمان مرمر برود.

وقتی نخستین جلسه مجمع تشخیص بعد از تنفیذ رییس‌جمهور جدید بدون حضور احمدی‌نژاد تشکیل شد برخی رسانه‌های اصولگرا علت آن را سفر یا خستگی احمدی‌نژاد عنوان کردند اما با تکرار غیبت او در جلسات مجمعی که اعضای آن توسط رهبری تعیین شده‌اند این توجیه رسانه‌یی کارکرد خود را از دست داد. به ویژه که خود احمدی‌نژاد هم در حاشیه مراسم ختم پدر محصولی در جواب به سوال خبرنگاری که از او درباره غیبتش در جلسات مجمع تشخیص پرسیده بود، گفت: «شما خبرنگاران اینجا چه کار می‌کنید؟»

هنوز دو ماه از پایان عمر احمدی‌نژاد در مقام ریاست‌جمهوری نگذشته و پاسخ‌های گنگ و مبهم او به سوال‌های صریح و شفاف را از یاد نبرده‌ایم و خوب می‌دانیم که معنای پاسخ اخیر او به سوال مطرح شده استمرار غیبتش در جلسات مجمع تشخیص مصلحت است.

 

منبع : برترین ها

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا