خبرخبر ورزشی

ادبیات نامناسب دایی در واکنش به اظهار نظر کارشناس داوری

سرمربی پرسپولیس خطاب به کارشناس داوری این برنامه تلویزیونی عنوان کرد: مگر شما کارشناس حقوق هستید که درخصوص رای کمیته انضباطی اظهار نظر می کنید…

dai467

به گزارش ایرنا، علی دایی بامداد سه شنبه درواکنش به صحبت های محمد فنایی که معتقد بود قضاوت دیدار پرسپولیس وذوب آهن بدون مشکل بوده وداور این دیدار به درستی به سود پرسپولیس خطای پنالتی اعلام نکرده است، گفت: شما مشاور یکی از تیم های لیگ برتری هستید و گمان می برید ما در این سال ها در فوتبال نبوده ایم.

دایی ادامه داد: آقای فنایی که می گویید ۱۵ سال است کارشناس داوری هستید، آیا گمان می برید ما در این مدت راگبی یا تنیس روی میز بازی می کردیم. من نیز سال ها درفوتبال اروپا وجهان حضور داشته وبازی هایم را بهترین داوران جهان قضاوت کرده اند.

سرمربی پرسپولیس خطاب به کارشناس داوری این برنامه تلویزیونی عنوان کرد: مگر شما کارشناس حقوق هستید که درخصوص رای کمیته انضباطی اظهار نظر می کنید.

وی همچنین خطاب به مجری این برنامه گفت: شما نباید یکطرفه به قاضی بروید چراکه اعلام کردیم قاسم دهنوی دردیدار با تراکتورسازی روی علی کریمی خطای پنالتی مرتکب شد درحالیکه کریمی ابتدا خطا را انجام داد، ضمن اینکه از کجا می دانید دهنوی پرسپولیس را برای پول بیشتر به سپاهان ترجیح داد.

محمد فنایی کارشناس داوری نیز به علی دایی اعلام کرد: شما به عنوان یکی از بزرگان فوتبال ایران باید یاد بگیرد به نظرات دیگران احترام بگذارید. چراکه به عنوان کارشناس بدون غرض ورزی نظر می دهم و برای آبروی ورزشی خود ارزش زیادی قائل هستم.

منبع : ورزش ایرانی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا