خبرخبر ورزشی

اولین اعتراض به جباری در اصفهان

جباری که مشغول امضا دادن به تعدادی دیگر از هواداران هم بود این کاغذ را بدون امضا به صاحبش برگرداند و زمانی که با اعتراض او مواجه شد گفت: «شما حق نداری توهین کنی. من به احترام شما ایستادم اما زیر هر برگه توهین آمیزی را امضا نمی کنم.» هوادار سپاهان باز هم اعتراض کرد و گفت: «اینجا سپاهانه و فقط باید عاشق سپاهان باشی.» اما جباری بی اعتنا سوار ماشینش شد و رفت…

اتفاقی که پس از پایان بازی دوستانه سپاهان و راه آن رخ داد برخی از لیدرهای هواداران سپاهان که نفوذ قابل توجهی در میان هواداران این تیم دارند را نسبت به مجتبی جباری حساس کرده است.

به گزارش قانون، سپاهانی ها در هفته گذشته و پس از حضور جباری در تمرینات تیمشان به دفعات علیه استقلال شعار دادند اما جباری کاملا سرد و بی تفاوت با این اتفاق روبرو شد.

 

jabari 345455

 

بعد از بازی با راه آهن یکی از هواداران سپاهان عکسی را در اختیار جباری قرار داد و از او خواست زیر آن را برایش امضا کند اما جباری از این کار امتناع کرد.

در این عکس دو تصویر تیمی از سپاهان و استقلال در کنار هم دیده می شد اما صورت بازیکنان استقلال بریده شده و جای مربوط به آن خالی بود.

جباری که مشغول امضا دادن به تعدادی دیگر از هواداران هم بود این کاغذ را بدون امضا به صاحبش برگرداند و زمانی که با اعتراض او مواجه شد گفت: «شما حق نداری توهین کنی. من به احترام شما ایستادم اما زیر هر برگه توهین آمیزی را امضا نمی کنم.» هوادار سپاهان باز هم اعتراض کرد و گفت: «اینجا سپاهانه و فقط باید عاشق سپاهان باشی.» اما جباری بی اعتنا سوار ماشینش شد و رفت.

 

منبع : برترین ها

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا