خبرخبر سیاسی

بازنگری دولت روحانی در تشکیلات دفتر رئیس جمهور سابق

در پی دستور معاون اول رئیس جمهور برای لغو مصوبات دو ماهه آخر عمر دولت دهم، خبرنگار ما کسب اطلاع کرد که تشکیلات دفتر رئیس جمهوری سابق نیز دستخوش تحول خواهد شد.

ایجاد دفتر رئیس جمهور سابق بر اساس دستور غلامحسین الهام معاون توسعه منابع انسانی دولت دهم به حمید بقایی معاون اجرایی احمدی‌نژاد صورت گرفته است…

roohani  767

خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری فارس از برخی منابع کسب اطلاع کرد که قرار است در ادامه لغو تصمیمات دو ماه آخر دولت احمدی‌نژاد، «تشکیلات و پست‌های سازمانی اختصاص یافته به دفتر رئیس جمهور سابق» دچار تغییرات شود.

ایجاد دفتر رئیس جمهور سابق بر اساس دستور غلامحسین الهام معاون توسعه منابع انسانی دولت دهم به حمید بقایی معاون اجرایی احمدی‌نژاد صورت گرفته است.

برای این مجموعه نزدیک به ۲۵ پست سازمانی زیر نظر نهاد ریاست جمهوری نیز تعریف شد و حتی ساختمان هفت طبقه دولتی با عنوان «لادن» در میدان ونک در اختیار رئیس جمهور سابق قرار گرفت.

احمدی‌نژاد یک روز پس از تنفیذ حکم رئیس جمهور جدید، در ساختمان لادن مستقر شد و از همان روز فعالیت‌های خود را با عنوان رئیس جمهور سابق آغاز کرد.

ششمین رئیس ‌جمهور کشورمان در نخستین روز کاری خود در ۱۳ مرداد ۹۲ دیدارهای خارجی‌اش را در محل کار جدید خود انجام داد و در روزهای اخیر نیز با اعضای کابینه دهم نشست برگزار کرد.

در حالی که یک عضو دفتر رئیس جمهوری سابق معتقد است تغییری در ساختار این دفتر که بر اساس نظر وزیران دولت دهم ایجاد شده، صورت نمی گیرد اما یک منبع آگاه با رد این مطلب، از نظر یاران روحانی برای تغییر در تشکیلات و پست‌های سازمانی دفتر مذکور خبر داد.

منبع : عصر ایران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا