خبرخبر سیاسی

به پایان کار در سوریه نزدیک می شویم

روزنامه ینی مساژ چاپ ترکیه روز یکشنبه در مطلبی نوشت که به پایان کار در سوریه نزدیک می شویم.

افرادی که قصد ورود به ترکیه را داشتند قاچاقچی نبودند بلکه گروه های مخالف سوری بودند که در مواجهه با نیروهای دولتی سوریه شکست خورده و از ترس کشته شدن قصد ورود به ترکیه را داشند ولی دولت آنکارا در مقابل این وضعیت وخیم از این گروه ها خواست به جنگ ادامه دهند و از ورود دوستانش به خاک خود جلوگیری کرد…

sooriye 345

به گزارش ایرنا، این روزنامه با اشاره به اطلاعیه های صادر شده توسط برخی نهادهای نظامی در ترکیه مبنی بر درگیری در مرزهای این کشور و سوریه بین نیروهای مرزی ترکیه با قاچاقیان می نویسد چگونه ممکن است دو هزار قاچاقچی تلاش داشته باشند به یک باره وارد ترکیه شوند.
این روزنامه می نویسد در این اطلاعیه ها در باره گروههای مسلحی که قصد ورود به خاک ترکیه از سوریه را داشتند آمده است که دو هزار قاچاقچی به هنگام ورود به ترکیه به سوی نیروهای نظامی این کشور آتش گشودند.
روزنامه ینی مساژ نوشت، آیا تاکنون کسی شنیده است که دو هزار قاچاقچی به طور همزمان قصد ورود به جایی را داشته باشند؟ در کجا دیده شده که قاچاقچیان با دهل و سرنا قصد ورود به یک کشور را داشته باشند.
روزنامه ینی مساژ افزود : افرادی که قصد ورود به ترکیه را داشتند قاچاقچی نبودند بلکه گروه های مخالف سوری بودند که در مواجهه با نیروهای دولتی سوریه شکست خورده و از ترس کشته شدن قصد ورود به ترکیه را داشند ولی دولت آنکارا در مقابل این وضعیت وخیم از این گروه ها خواست به جنگ ادامه دهند و از ورود دوستانش به خاک خود جلوگیری کرد.
به نوشته این روزنامه ، افرادی که ترکیه را با گروه های مسلح، راهزنان و قاتلان دوست و همسو کردند، اعتبار این کشور در خاورمیانه را به صفر رساندند و در مقابل شکست های مخالفان در سوریه نمی دانند چه باید کنند.

منبع : ایرنا

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا