خبرخبر سیاسی

ترور یک از سرکردگان اصلی القاعده

درگیری میان تروریستهای وابسته به القاعده و ارتش آزاد در حومه ادلب اوج گرفته و برخی جریانها در تلاش برای میانجیگری میان آنها هستند…

منابع آگاه در سوریه از هلاکت “ابوعبدالله اللیبی” فرمانده گروه تروریستی موسوم به دولت اسلامی عراق و شام، در درگیریهای داخلی میان تروریستها در حومه ادلب خبر دادند.

teroor 345

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از العربیه، “ابوعبدالله اللیبی” فرمانده گروه تروریستی موسوم به دولت اسلامی عراق و شام روز گذشته توسط نیروهای ارتش آزاد ترور شده است.

بنابراین گزارش، وی در زمان ترور در منطقه الدانا در حومه ادلب حضور داشته است که از مدتها پیش تحت سیطره گروه تروریستی موسوم به دولت اسلامی  عراق و شام درآمده بود.

طی روزهای اخیر درگیری میان تروریستهای وابسته به القاعده و ارتش آزاد در حومه ادلب اوج گرفته و برخی جریانها در تلاش برای میانجیگری میان آنها هستند.

دیگر تحولات امنیتی سوریه به شرح زیر است:

– “عثمان بطیخ” مفتی سابق تونس با هشدار درباره سوء استفاده از دختران تونسی و اعزام آنها به سوریه برای ارتکاب فحشا با تروریست ها در پوشش دروغی به نام جهاد نکاح، اظهار داشت: دهها دختر تونسی هزینه فاجعه بار تفکرات وهابیون را داده اند و هم اکنون به کشور بازگشته اند.

در همین رابطه روزنامه تونسی الشروق گفتگویی با یکی از زنان بازگشته از سوریه منتشر کرده که طی آن واقعیتهای بسیار تلخی افشا شده است. براین اساس “لمیاء” (یکی از دختران تونسی) پس از فریب خوردن توسط یکی از عالمان دینی به سوریه رفته و پس از بازگشت به تونس از ابتلای خود به ویروس ایدز با خبر شده است. موضوعی که این دختر تونسی را پس از دروغهایی که از حامیان تکفیریها شنیده ،بسیار آزار می دهد این است که جنین وی نیز مبتلای به ایدز است.

– ارتش سوریه در درگیری با تروریستها در حومه دمشق شمار بسیاری از تروریستهای وابسته به “لواء الاسلام” را به هلاکت رساند.

منبع : خبرگزاری مهر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا