اخبار گوناگونخبر

تصاویر صدام در آغوش یک زن چاق عرب

سمیره رجب” وزیر اطلاع رسانی و سخنگوی دولت بحرین، که گویی از اظهارنظرهای مخالفان سرکوب و بیداد آل خلیفه و تعیین تاریخ برای قیام عمومی، به شدت وحشت کرده …

این خانم که حتی در فضای مجازی اینترنت نیز نمی تواند مخالفی را تحمل کند، اعتراضات مخالفانش را “دشنام” و “بدزبانی” نامید و گفت: عرب ها همیشه به اختلاف نظرها احترام گذاشته اند و دشنام از ویژگی های پارسی گویان است. او زمانی عاشق صدام بود.

zan chagh arab 9771

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، سمیره رجب” وزیر اطلاع رسانی و سخنگوی دولت بحرین، که گویی از اظهارنظرهای مخالفان سرکوب و بیداد آل خلیفه و تعیین تاریخ برای قیام عمومی، به شدت وحشت کرده، در صفحه کاربری خود در توئیتر نوشت: بالاخره صفحه شخصی خودم را با “مسدود” کردن ۱۲ موش آزمایشگاهی نظافت کردم… من اجازه دادم این افراد به مدت ۹ ساعت، فرهنگ خود را در دشنام دادن نشان دهند. البته یکی از آنها را برای رساندن پیامم به بقیه مسدود نکرده ام.

وی مدعی شد: عده ای “بی اخلاق” مطالب صفحه شخصی مرا دنبال می کردند و به جای آوردن دلیل و برهان فقط دشنام می دادند. اما من تاکنون آنها را مسدود نکرده بودم و مانند موش آزمایشگاهی با آنها برخورد کردم تا ببینم چه رفتاری از خود نشان می دهند.

سمیره رجب سپس در توهینی آشکار به غیرعرب ها و به خصوص فارسی زبانان، افزود: عرب ها هرگز بدزبان و دشنام دهنده نبوده اند و زشتی کلام، از ویژگی های غیر عرب‌ها و پارسی‌گویان است!

این خانم که حتی در فضای مجازی اینترنت نیز نمی تواند مخالفی را تحمل کند، اعتراضات کاربران را – که از دفاع بی چون و چرای وی از سیاست های سرکوبگرانه آل خلیفه ناشی شده –  “دشنام” و “بدزبانی” نامید و ادعا کرد که “در طول تاریخ، عرب ها همیشه به اختلاف نظرها احترام گذاشته اند و منطق را با منطق پاسخ داده اند (!) اما اینها امروز با کلام زشت و دشنام با من به مخالفت برخاستند… آیا اینان واقعا عرب هستند”؟

سمیره رجب به پیشوایان وهابی و شیخ های عربستانی خود نیز چندان وفادار نیست. چرا که اگر به صفحات اینترنتی آنها مراجعه می کرد، می دید که تمامی آنها در هراس از قیام قریب الوقوع مردم عربستان فتوا داده اند که برپایی هرگونه تظاهرات و مخالفت با حکومت، بدعت در دین است و حرام است.

عرب های قابل احترام و آزاد اندیشی که او از آنها یاد کرده، به طور قطع  و به اعتراف شیوخ، از همکیشان او نیستند و تفاوتی میان شخصیت عرب و غیر عرب نمی بینند.

سمیره رجب

این خانم اینترنتی، پیش از این به صدام علاقمند بود و درست در زمانی که تصاویر او را روی دست می گرفت، هزاران عرب بیگناه زیر چکمه های حکومت دیکتاتور بغداد له می شدند و صدها هزار عرب دیگر، فقط به گناه بعثی نبودن، از خانه و کاشانه خود رانده می شدند. در همان زمان و به گواهی تاریخ در صدها زمان دیگر، هزاران عرب زبان، برای حراست از مرزهای ایران و به محبت کیشی که عرب و غیر نمی شناسد، جان خود را فدا کردند.
منبع : شبکه خبر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا