خبرخبر ورزشی

تصویری جنجالی از خلعتبری در دبی

یکی از ایرانیان ساکن دوبی عکسی از محمدرضا خلعتبری منتشر کرده که خلعتبری را در حال کشیدن قلیان نشان می‌دهد…

با هیاهویی که در ایران برای بازگشت خلعتبری راه افتاده قطعا کسی انتظار دیدن چنین عکسی از فوتبالیست تیم ملی ندارد.

حضور خلعتبری در لیگ جعلی آنقدر برای فوتبال دوستان ایرانی تلخ و مهم است که برخی هواداران اولین خواسته‌ خود از سلطانی‌فر را حل مشکل رضایت‌نامه خلعتبری و بازگرداندن او به ایران عنوان می‌کنند.

khalat bari 54768

یکی از ایرانیان ساکن دوبی عکسی از محمدرضا خلعتبری منتشر کرده که خلعتبری را در حال کشیدن قلیان نشان می‌دهد. موضوع کشیدن قلیان البته در بین بازیکنان ایرانی امری رایج است! با این حال این هوادار فوتبال در دوبی به شدت از دست خلعتبری شاکی بود و این عکس به همراه چند عکس دیگر را ارسال کرده تا به قول خودش بگوید: «در امارات چندان به خلعتبری سخت نمی‌گذرد! اگر شما هم این عکس را منتشر نکنید، برای سایت‌های دیگر می‌فرستم تا بالاخره این عکس منتشر شود!»

از این هوادار پرسیدیم: “مگر خلعتبری در عجمان نیست؟” پاسخ داد: «درست است که خلعتبری در عجمان بازی می‌کند اما فاصله این شهر تا دوبی تقریبا نیم ساعت است و طی کردن این مسافت برای کشیدن قلیان به زحمتش می‌ارزد!»

معمولا انتشار چنین عکس‌هایی در لیگ‌های معتبر می‌تواند عواقب ناخوشایندی برای بازیکنان داشته باشد اما در لیگ‌هایی مثل امارات که ظاهرا نظارت و کنترل چندانی روی بازیکنان صورت نمی‌گیرد این امر معلوم نیست تا چه اندازه اهمیت داشته باشد. با مشاهده این عکس و عکس‌هایی که قبلا از سایر بازیکنان ایرانی شاغل در امارات دیده‌ایم و خبرهایی که از آنجا به گوش می‌رسد، هیچ جای تعجب نیست که بعد از بازگشت از امارات بسیاری از آنان با افت شدید فوتبالی موجه شوند!

 

منبع : تابناک

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا