اخبار گوناگونخبر

جشنواره بی حیایی دختران و پسران به اسم آب بازی

روابط مختلط دختر و پسر در دین مبین اسلام حرام و در قانون رسمی کشور عملی غیر قانونی و هنجار شکنانه است که متاسفانه در پی غفلت و کم توجهی مسئولین فرهنگی کشور و همچنین عدم فرهنگ سازی توسط خانواده ها در مورد این مسئله این روزها شاهد چنین برنامه های اسف باری هستیم…

در هفته گذشته با فراخوان های متعدد گروه های منحرف و بیگانه شبکه های اجتماعی در فضای مجازی خصوصا “فیس بوک”، جشن مسخره و بی حیایی عمومی به اسم آب بازی متاسفانه در پارک ایران زمین عظیمیه کرج و بوستان آب و آتش تهران برگزار شد.

به گزارش انقلاب نیوز – سرویس فرهنگی ؛ در پی غفلت و بی توجهی مسئولین فرهنگی کشور بازهم شاهد برگزاری یک مراسم از تفریح ناسالم و ضد ارزشی و ضد فرهنگی دختران و پسران به اسم آب بازی در پارک عظیمیه کرج و بوستان آب و آتش تهران برگزار شد .

اساس روابط مختلط دختر و پسر در دین مبین اسلام حرام و در قانون رسمی کشور عملی غیر قانونی و هنجار شکنانه است که متاسفانه در پی غفلت و کم توجهی مسئولین فرهنگی کشور و همچنین عدم فرهنگ سازی توسط خانواده ها در مورد این مسئله این روزها شاهد چنین برنامه های اسف باری هستیم.

دعوت از جوانان دختر و پسر که از چند هفته گذشته توسط گروههای مختلف در شبکه های اجتماعی صورت می گرفت و مشخص بود در چه تاریخی این اقدام ضد فرهنگی قرار است صورت گیرد متاسفانه از سوی نهاد های انتظامی و امنیتی جلوگیری از برگزاری این مراسم بی حیایی صورت نگرفت .

این برای چندمین سال متوالی است که این جشن مسخره و ضد فرهنگی از سوی بیگانگان به دختران و پسران القا شده و آنها را تحریک به برگزاری چنین مراسمی می کنند.

بر اساس گزارشهای رسیده بعد از این جشنواره بی حیایی که سه ساعت به طول انجامید نیروی انتظامی چندی از زنان بی بندو بار را دستگیر کرده است که جای تقدیر دارد اما می توانستند قبل از برگزاری این مراسم از شروع آن جلوگیری کنند .

لازم به ذکر است که تعدادی از خانواده های دستگیر شدگان در مقابل کلانتری مورد نظر که دختران و پسران بازداشتی در آن تحت نظر بوده اند شعارهای بسیار زشت و ناپسند سرداده که از نشر آنها شرم داریم .

bi haiai dokhtaran 2345

منبع : انقلاب نیوز

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا