اخبار گوناگونخبرعمومی

شاهکار مهندسی ب‌ام‌و رونمایی شد+(تصاویر )

یکی دو سال پیش بود که مدیر اجرایی شرکت BMW خبر از یک تحول عظیم در صنعت خودروسازی طی آینده‌ای نه‌چندان دور داد. آن ایام گفته شد که ب‌ام‌و در نظر دارد نسل جدیدی از خودروهای برقی و هیبریدی را به بازار معرفی کند.

نسخه‌های آزمایشی  BMW  ابتدای سال گذشته میلادی ساخته شد…
mohandesi bmv09455 mohandesi bmv19455 mohandesi bmv 3455 mohandesi bmv 4455 mohandesi bmv 5455 mohandesi bmv 6455 mohandesi bmv 7455

 

نسخه‌های آزمایشی ابتدای سال گذشته میلادی ساخته شد. آنطور که از تصاویر بر‌می‌آمد، شاهد خودرویی فوق‌العاده آینده‌نگر با طراحی بی‌اندازه فضایی بودیم. همه‌چیز در حاله‌ای از ابهام و اعجاز پیش می‌رفت تا اینکه روز گذشته سرانجام ب‌ام‌و به صورت رسمی ازi۳ پرده‌برداری کرد.

در طراحی محصول جدید، بازی LEDها بیش از پیش نقش دارد. با اینکه به نظر نمی‌رسد ولی رینگ‌های این خودرو ۱۹ یا ۲۰ اینچی هستند.

داخل کابین شاهد یک نمایشگر لمسی ۶.۵ اینچی هستیم که به کمک آن می‌شود به همه‌جای خودرو نظارت داشت.

قوای محرکه این خودرو یک موتور برقی ۲۲ کیلووات ساعتی است که از باتری‌های لیتیومی تغذیه می‌شود. قدرت خروجی عدد ۱۷۰ اسب‌بخار را نشان می‌دهد.

با ب‌ام‌و i۳ می‌توان صفر تا ۱۰۰ را در ۷.۲ ثانیه طی کرد و بعد از آن به سرعت نهایی ۱۵۰ کیلومتر در ساعت رسید. با یک بار شارژ باتری‌ها بین ۱۳۰ تا ۱۶۰ کیلومتر پیمایش تضمین شده است.

قیمت پایه این خودرو ۴۱ هزار و ۳۵۰ دلار است.

 

منبع : نامه

نوشته های مشابه

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا