خبرخبر ورزشی

فتح‌الله‌زاده: نکونام رویش نشده بگوید پول می‌خواهد

مدیرعامل باشگاه استقلال در ارتباط با اینکه امیر قلعه نویی به وی پیغام داده اول تیموریان را جذب کن و سپس به اوکراین بیا، گفت: این خبر کذب محض است همان طور که از قول برهانی مصاحبه ای منتشر شده است. او می گوید من این حرف ها را نزده ام چون از وقتی به اوکراین رفته کسی به او دسترسی نداشته است…

مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: تکلیف نکونام را به زودی مشخص می‌کنم؛ او پول می‌خواهد اما رویش نشده بگوید.

علی فتح الله زاده در گفت و گو با فارس در مورد اینکه تکلیف جواد نکونام چه شد اظهار داشت: من امروز به اوکراین نرفتم تا تکلیف نکونام روشن شود. جواد منتظر به دنیا آمدن فرزندش است و ان شاءالله که قدمش خیر باشد.

modir amel344

وی در خصوص اینکه نکونام با استقلال قرارداد دارد و چرا تاکنون در تمرینات حاضر نشده و خواسته او برای حاضر شدن در تمرین چیست، گفت: در جلساتی که من با نکونام داشتم او حرفی از پول نزده بود ولی از طریق یکی از دوستانش متوجه شدم که مشکل مالی دارد و رویش نمی شده این را به من بگوید. از طرفی حق هم دارد. سال گذشته به او خیلی دیر پول دادیم. من هم امروز سفر خودم را کنسل کردم تا بتوانم پول برای نکونام تهیه کنم. همه حرف همین است. به این خاطر به طور دقیق نمی توانم بگویم امروز این اتفاق می افتد یا شنبه اما این مسئله را حل می کنیم.

مدیرعامل باشگاه استقلال در ادامه صحبت های خود اضافه کرد: من سعی می کنم این پول را زود آماده کنم تا مشکل نکونام حل شود. من فردا عازم اوکراین هستم تا با مسئولان باشگاه دیناموکیف قرارداد همکاری امضا کنیم. البته من فردا می روم و پس فردا باز می گردم اما قطعا برخی از دوستان از من انتقاد می کنند که این چه رفتنی است اما باید یکسری کارها را انجام دهم و وضعیت تیم هم را هم ببینم.

فتح الله زاده در مورد اینکه نگرفتن پول چه ربطی به سر تمرین نرفتن دارد و نکونام به عنوان بازیکن حرفه ای باید در تمرینات شرکت کند و چنین مسئله ای برای باشگاه استقلال بد است و حتی گفته می شود نکونام در حال مذاکره با تراکتورسازی، گفت: این حرف ها برای مطبوعات بد است که می نویسند. ما اصلا در این زمینه حرفی نمی زنیم. اگر نکونام با تیم دیگری قرارداد امضا کرد آن وقت ما هم اسناد خودمان را نشان می دهیم که او با ما قرارداد دارد.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا بعد از مشخص شدن تکلیف نکونام و تیموریان با بازیکن جدیدی قرارداد امضا می کنید یا خیر عنوان کرد: من معتقدم با توجه به نفراتی که جذب کردیم و حفظ شده اند دیگر بازیکن نمی خواهیم. تقریبا تیم سال گذشته را نگه داشتیم.

مدیرعامل باشگاه استقلال در ارتباط با اینکه امیر قلعه نویی به وی پیغام داده اول تیموریان را جذب کن و سپس به اوکراین بیا، گفت: این خبر کذب محض است همان طور که از قول برهانی مصاحبه ای منتشر شده است. او می گوید من این حرف ها را نزده ام چون از وقتی به اوکراین رفته کسی به او دسترسی نداشته است.

فتح الله زاده در خصوص اینکه مجتبی جباری این روزها علیه وی مصاحبه می کند یا خیر گفت: جباری برای استقلال زحمت کشیده و دستش درد نکند.حرفی در این باره ندارم. اتفاقا روزنامه ای که از جباری مصاحبه زده است جواب این بازیکن را با نظرسنجی که گذاشته داده است. وقتی خود مردم هستند من دیگر چرا باید جواب بدهم. ۷۶ درصد مردم طرف باشگاه را گرفته اند.

من معتقدم که این جوان را نباید تحت فشار گذاشت و برای استقلال زحمت کشیده است.

 

منبع : دانا

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا