اخبار گوناگونخبر

قطع یک برنامه تلویزیونی به خاطر درخواست عجیب تهیه کننده از مجری

برنامه راه شب امسال پس از تلفیق با برنامه موسیقایی «ساعت ۲۵» با اجرای محمودرضا قدیریان از دو هفته پیش مجال پخش گرفت، اما عمر این برنامه جدید، سه قسمت بیشتر نبود و برخی اتفاقات حاشیه‌ای و مهمتر از همه مشکل مالی سبب شد تا پخش آن قطع شود.

برنامه راه شب جزو دیدنی‌ترین جنگ‌های شبانه شبکه تهران است که در ایام تابستان سال‌های اخیر روی آنتن رفته و مخاطبان زیادی را نیز دارد.

barname tv24466

 

این برنامه امسال پس از تلفیق با برنامه موسیقایی «ساعت ۲۵» با اجرای محمودرضا قدیریان از دو هفته پیش مجال پخش گرفت، اما عمر این برنامه جدید، سه قسمت بیشتر نبود و برخی اتفاقات حاشیه‌ای و مهمتر از همه مشکل مالی سبب شد تا پخش آن قطع شود. گویا تهیه‌کننده برنامه به مجریان خبر داده که به دلیل کمبود بودجه ناگزیر از تحویل دکور زیبا و شیک فعلی هستند و آنان باید خود را برای اجرا در دکور کم‌هزینه‌تری آماده کنند، اما شرط عجیب‌تر این بوده که از حاجی‌عبداللهی خواسته شده تا برای دعوت از هنرمندان مهمان از دوستی‌ها و اعتبار خودش هزینه کند تا برنامه به خرج نیفتد. این در حالی است که امروز حتی هر هنرمندی که یک تله‌فیلم بازی کرده یا خواننده‌ای که یک ترک خوانده، برای حضور چند دقیقه‌ای در برنامه‌های صدا و سیما درخواست هدیه یا پول می‌کند. عبداللهی نیز که دیده در مقابل این درخواست تهیه‌کننده دائم باید برای دعوت از هنرمندان مختلف آنها را به ضرب خواهش و تمنا راضی کند یا از رفاقت‌های خود مایه بگذارد، عطای اجرای آن را به لقایش بخشیده تا فعلاً پخش برنامه متوقف شود. تاکنون که محمود محمودی تهیه‌کننده برنامه در مقابل این حرکت حاجی‌ عبداللهی واکنشی نشان نداده و سرنوشت راه شب در هاله‌ای از ابهام قرار گرفته است.
 منبع :شبکه ایران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا