خبرخبر سیاسی

واکنش نفتی‌ها به احتمال حضور زنگنه

سیف‌الله جشن ساز مدیر عامل شرکت ملی نفت ایران در دوران احمدی نژاد نیز که در گذشته از منتقدان زنگنه و آقای ترکان بود می‌گوید: “به جرأت می‌توانم بگویم در مورد توسعه و تولید نفت و گاز در هیچ دوره‌ای به اندازه دوره آقای زنگنه کار نشد…

bijan zangane 4676
کارشناسان ارشد و باسابقه صنعت نفت در جنوب که در گذشته از مخالفان بیژن زنگنه در دوران صدارتش بر وزارت نفت بودند، اظهارات جالبی کرده‌اند.

روزنامه جمهوری اسلامی در ستون جهت اطلاع امروز چهارشنبه خود نوشت:

کارشناسان ارشد و باسابقه صنعت نفت در جنوب که در گذشته از مخالفان بیژن زنگنه در دوران صدارتش بر وزارت نفت بودند، اظهارات جالبی کرده‌اند.

این کارشناسان و مدیران که دوران دولت احمدی نژاد را تجربه کرده‌اند از پیشنهاد زنگنه به عنوان وزیر نفت توسط دکتر روحانی به مجلس شورای اسلامی حمایت کردند. حیدر بهمنی مدیر عامل شرکت ملی حفاری و مناطق نفت خیز جنوب در دوران احمدی نژاد می‌گوید: “در زمان مدیریت وزارت بیژن زنگنه اینجانب را از کار برکنار کردند، اما معتقدم هم اکنون تنها مدیری که می‌تواند مشکلات ریز و درشت صنعت نفت را حل و فصل کند، زنگنه است. من قصد بازگشت به صنعت نفت را ندارم اما شخصاً معتقدم دوران طلایی صنعت نفت در دوران زنگنه رقم خورده است.”

سیف‌الله جشن ساز مدیر عامل شرکت ملی نفت ایران در دوران احمدی نژاد نیز که در گذشته از منتقدان زنگنه و آقای ترکان بود می‌گوید: “به جرأت می‌توانم بگویم در مورد توسعه و تولید نفت و گاز در هیچ دوره‌ای به اندازه دوره آقای زنگنه کار نشد.

آقای نورالدین موسی از اصلی‌ترین کارشناسان باسابقه مناطق نفت خیز جنوب به شمار می‌رود، که در گذشته از مخالفان سرسخت زنگنه به شمار می‌رفت، می‌گوید: “بدون شک رسیدن تولید گاز ما به کشور قطر در میدان مشترک پارس جنوبی در زمان ایشان یک افتخار ملی بوده است که جای قدردانی دارد و دو برابر شدن تولید کنونی قطر از میدان مذکور، به نظر بنده گناهی نابخشودنی است که در مقابل خدای بزرگ و آیندگان نمی‌توانیم جوابگو باشیم و یقیناً هر کس به فراخور مسئولیتی که داشته می‌بایست جوابگو باشند.”

منبع : تابناک

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا