خبرخبر ورزشی

کریمی : حالا منتظر بازی لیگ هستم

دایی در برنامه هفته گذشته ورزش ، اعلام کرد که کریمی قبل از حضور و بازگشت او به ایران از پرسپولیس خداحافظی کرده اما شاید اگر کریمی از پرسپولیس هم خداحافظی نکرده بود، او باز هم کریمی را نمی خواست ..

اظهارات علی دایی درباره علی کریمی در برنامه هفته گذشته ورزش و مردم با استقبال شدید علی کریمی روبرو شده است. دایی در این برنامه اعلام کرد که کریمی قبل از حضور و بازگشت او به ایران از پرسپولیس خداحافظی کرده اما شاید اگر کریمی از پرسپولیس هم خداحافظی نکرده بود، او باز هم کریمی را نمی خواست!

ali karimi va ali dai 5677
به گزارش افکارنیوز ؛ همین صحبت دایی سبب شد تا کریمی برای بازی مقابل پرسپولیس به قطعیت برسد. کریمی تا پیش از این صحبتها برای بازی با پیراهن تراکتور برابر پرسپولیس در هفته اول لیگ تردید داشت اما صحبتهای دایی سبب شد تا او برای این بازی به قطعیت رسیده و تصمیم قطعی خود را بگیرد تا در این بازی حتما به میدان برود. کریمی پس از شنیدن صحبتهای دایی در گفتگو با یکی از نزدیکانش لبخندی زده و گفته: همین را می خواستم. دایی حرفی را زد که من دنبالش بودم. بی صبرانه منتظر شروع لیگ هستم. حالا با خیال راحت جلوی پرسپولیس بازی می کنم!

منبع : افکار نیوز

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا