اخبار گوناگونخبر

آیا شهر توالت می خواهد

می گویند اوایل انقلاب که شهر نو و محله قلعه را می خواستند تخریب کنند گویا از مرحوم حضرت آیت ا… طالقانی هم نظری خواستند که ایشان دراین باره پاسخی به این مضمون دادند که همانگونه که هیچ خانه ای بدون توالت نمی تواند باشد لذا، هیچ شهری هم نمی تواند اینگونه باشد…

یکی از مشکلاتی که هر روز در سطح شهر می بینیم حضور زنانی در کنار خیابان است که دنبال مشتری می گردند تا ازطریق خودفروشیاقدام به کسب درآمد کنند.البته این که آیا همه این گروه اززنان کنار خیابان هستند معتقدم که اینگونه نیست.عده ای هم کنار خیابان نیستند و …

seid hasan mosavi 2345

می گویند اوایل انقلاب که شهر نو و محله قلعه را می خواستند تخریب کنند گویا از مرحوم حضرت آیت ا… طالقانی هم نظری خواستند که ایشان دراین باره پاسخی به این مضمون دادند که همانگونه که هیچ خانه ای بدون توالت نمی تواند باشد لذا، هیچ شهری هم نمی تواند اینگونه باشد.

به هر حال هرچه که بود: محله ها تخریب شدند و …. حال امروز وقتی در شهر راه می رویم کمتر روزی است که صحنه هایی را نبینیم که برای سوار کردن خانم ها کنار خیابان و یا چانه زدن بر سر قیمت و… ترافیک نشود و افراد از این که اقدام به این کارمی کنند خجالت بکشند و خیلی ها نکات دیگر که بهتر از من می دانید.

اما در این میان با چند نظر یا دیدگاه مواجه هستیم: عده ای می گویند که باید برخورد شدید انتظامی و قضایی(زندان، اعدام و…) با این گروه از زنان شود. عده ای می گویند که باید بستر را برای بازگشت شان به زندگی سالم فراهم کرد. چنانچه مشکل مالی دارند بر طرف شود، فرصت اشتغال به آنها داد و … عده ای دیگر هم می گویند که باید مکانی باشد با رعایت مسایل بهداشتی و کنترل شده و با حفظ حقوق افراد،تا به اصطلاح این بساط از سر خیابان ها جمع شود تا برای هر کسی بوق نزنند و مزاحمت ایجاد نکنند و گاهی اوقات، راهکار شرعی مثل ازدواج موقت هم می دهند و …ایدز گسترش پیدا نکند و … فارغ از نگاه جنسیتی به موضوع،با توجه به سه دیدگاه کلی فوق، نظر شما چیست؟

منبع : خبر آنلاین

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا