اخبار گوناگونخبر

اعلام بی‌کیفیت‌ترین خودروهای داخلی

رتبه پنجم و ششم نیز به ترتیب با ۲۱ و ۲۱٫۱ نمره منفی در اختیار تندر ۹۰ تولیدی ایران خودرو و پارس خودرو است. لیفان x60 با ۵۳٫۳ نمره منفی در رتبه هفتم رده‌بندی کیفی خودروهای تولیدی در تیر ماه قرار دارد…

khodro hai dakheli 7990

براین اساس با کیفیت‌ترین سواری تولیدی در این مدت نیسان تیانا با ۲٫۵ نمره منفی بوده است. پس از آن سوزوکی گراند ویتارا با ۱۷٫۵ نمره منفی در رتبه دوم رده‌بندی قرار دارد. رتبه سوم نیز با ۱۹٫۴ نمره منفی در اختیار مگان است. پارس تندر با ۲۰٫۵ نمره منفی در رتبه چهارم قرار دارد.

رتبه پنجم و ششم نیز به ترتیب با ۲۱ و ۲۱٫۱ نمره منفی در اختیار تندر ۹۰ تولیدی ایران خودرو و پارس خودرو است. لیفان x60 با ۵۳٫۳ نمره منفی در رتبه هفتم رده‌بندی کیفی خودروهای تولیدی در تیر ماه قرار دارد.

رتبه هشتم با ۵۶٫۳ نمره منفی در اختیار توجوی هاچ بک و رتبه نهم با ۵۸ نمره منفی در اختیار لیفان ۶۲۰ است. سمند نیز با ۶۱٫۳ نمره منفی در رتبه دهم و پژو پارس با ۶۱٫۷ نمره منفی در رتبه یازدهم قرار دارد.

رتبه دوازدهم با ۶۳ نمره منفی در اختیار پژو ۴۰۵ تولیدی ایران خودرو و رتبه سیزدهم با ۶۳٫۳ نمره منفی در اختیار پژو ۴۰۵ ایران خودرو خراسان است. تیبا نیز با ۶۷ نمره منفی در رتبه چهاردهم جدول رده‌بندی کیفی قرار دارد.

رتبه پانزدهم با ۷۱٫۳ نمره منفی در اختیار ام‌وی‌ام x33 و رتبه شانزدهم با ۷۲٫۵ نمره منفی در اختیار ام‌وی‌ام ۵۳۰ است.

سایپا ۱۳۱ تولیدی سایپا و سایپا ۱۳۱ تولیدی پارس خودرو نیز به ترتیب با ۸۲٫۱ و ۸۵٫۱ نمره منفی در رتبه های هفدهم و هجدهم جدول رده‌بندی کیفی خودروهای تولیدی در تیر ماه قرار دارند.

منبع : بهار نیوز

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا