اخبار گوناگونخبر

بازتاب عکس‌العمل‌های “علیخانی” هنوز ادامه دارد

“علیخانی” برگ دیگری از” ماه عسل” را اینگونه ورق زد:سلام به روی ماه شما ،خیلی خوش آمدید ،از اینکه امروز هم در نفسهای ارزشمند تان ماه عسل را انتخاب کردید تا با هم نفس بکشیم، ممنونم …

حوزه رادیو وتلویزیون باشگاه خبرنگاران، شب گذشته در دهمین روز از ماه مبارک رمضان،طبق روال روزهای قبل برنامه “ماه عسل” با اجرا و تهیه کنندگی  “احسان علیخانی ” در آستانه اذان و لحظات افطار مهمان خانه های روزه داران شد.

ehsan alikhani 7889

“علیخانی” برگ دیگری از” ماه عسل” را اینگونه ورق زد:سلام به روی ماه شما ،خیلی خوش آمدید ،از اینکه امروز هم در نفسهای ارزشمند تان ماه عسل را انتخاب کردید تا با هم نفس بکشیم، ممنونم .

روز پایانی دهه ی اول ماه مبارک رمضان است امیدوارم شیرینی ،رحمت و مغفرت شامل همه ی ما شود و دست پر باشیم.

درباره برنامه دیروز برخی به شدت تحت تاثیر قرار گرفته بودند و خیلی  هم ابراز می کردند که در نگاه کردنشان به آدم های اطرافشان تفاوت حاصل شده است.

مهمانان دیروز کسانی بودند که شهامت کردند و به خواست خود، دنیاشون را ترسیم کردندو تجربه تلخی برای تماشاگرانشان گذاشتند.ما کسی را تهدید و مجبور به حضور در “ماه عسل” نمی کنیم چرا که قطعا کار ناپسندی است و مهمانانمون پس از پایان برنامه حالشان خوب بود.

“علیخانی “با تشکر از” مجید زین العابدین ” مدیر شبکه سه سیما عنوان کرد: “ماه عسل “مخاطبان ارجمندی پیدا کرده و حتی علما و بزرگان هم برنامه ما را تماشا می کنند بسیار سپاسگذاریم از اینکه وقت خود را برای برنامه ما می گذارند واما نکاتی  به ماارائه داده اند که از آن استفاده خواهیم کرد.

وی تصریح کرد:باید پز بدهیم که بزرگان برنامه ما را می بینند البته مسولیت من خطیر تر می شود امیدوارم این نکته را فراموش نکنم.

وی ادامه داد: قصه ی امروز خاص است و شاید برای کسی رقم نخورده باشد ومن این قصه را دوست دارم و میخواهم به عنوان واسطه آن را در دست شما بگذارم.

“علیخانی” در ابتدای صحبت با مهمان برنامه که دایی قهرمان قصه بود گفت:دلم برای دایی هایم تنگ شده وقتی نام خانواده را ذکر کردم احساس عذاب وجدان کردم چرا که مدتی است به دلیل مشغله کاری حواسم به دایی هایم نبوده امیدوارم آنها مرا ببخشند.

قهرمان قصه امروز ماه عسل جعفر زمردیان  متولد ۱۳۴۹بود که در سن ۱۶ سالگی به جبهه می رود و پس از مدتی جسد او را برای خانواده اش می آورند و پس از گذشت ۴ سال از این مسئله او که در طی  این  ۴ سال اسیر بوده به خانه خود باز می گردد و هنوز خانواده ی شهیدی که به جای او به خاک سپرده شده بود پیدا نشده است.

قهرمان قصه امروز “ماه عسل “در پایان رو به “علیخانی” گفت: شما یک کار زیبا در برنامه خود کردید و صورت مهمان برنامه خود را که از نگاهها و حرفهای مردم دلشکسته بود بوسیدید من به خاطرآن کار قشنگ از شما تشکر می کنم.

 

منبع : باشگاه خبرنگاران جوان

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا