خبرخبر ورزشی

برتری کشتی‌گیر با غیرت ایرانی برابر یک وطن‌فروش ایرانی

سامان طهماسبی که سالها برای ایران کشتی می گرفت مدتی است که با دریافت مبلغی قابل توجه راضی شده برای آذربایجان مسابقه دهد و توانست بالاخره یک مدال برای این کشور بگیرد…

در دومین روز از چهل‌وچهارمین دوره رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی جهان طالب نعمت‌پور نماینده وزن ۸۴ کیلوگرم کشورمان ایران به مىال طلا رسید تا اولین مدال کشتی فرنگی کسب شود.

koshti gir 2445

حریف وی در مسابقه پایانی، یک ایرانی بود! سامان طهماسبی که سالها برای ایران کشتی می گرفت مدتی است که با دریافت مبلغی قابل توجه راضی شده برای آذربایجان مسابقه دهد و توانست بالاخره یک مدال برای این کشور بگیرد.

نعمت پور که مانند خیلی از کشتی گیران ایرانی درآمد بالایی از ورزش ندارد، با نتیجه ۵ بر ۳ به برتری رسید و با افتخار پرچم سه رنگ ایران را به اهتزاز درآورد و طهماسبی نیز با کسب مدال نقره پرچم آذربایجان را بالا برد و احتمالا پاداشی چشمگیر در انتظار وی است.

امیدواریم مسئولان ورزش به خوبی از افتخارآفرینانی که تنها به پرچم کشور خود می اندیشند، بیش از پیش بها داده و قدردان زحماتشان باشند.

بی شک برگزاری یک مراسم و اهدای چند سکه نمی تواند تامین کننده نیازهای قهرمانان رشته های مختلف باشد و جا دارد بودجه ورزش به طور عادلانه صرف همه ورزشکاران شود و تنها به رشته هایی خاص تعلق پیدا نکند.

ملی پوشان سه وزن دیگر ایران در این رقابت ها به مدالی نرسیدند و فردا نیز سه فرنگی کار دیگر به رقابت با حریفان خود می پردازند.

پیش از این تیم ملی کشتی آزاد توانست عنوان قهرمانی را کسب کند.

منبع : افکار نیوز

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا