اخبار گوناگونخبر

بشار اسد سقوط کرده، سپاه پاسداران حاکم سوریه است

رئیس ائتلاف ملی سوریه تأکید کرد: مخالفان کنترل نزدیک به نیمی از خاک سوریه را در دست دارند و ماه‌های پیش رو، زمان «تصمیم گیری» خواهد بود…

bashar asadi244

رئیس گروهی تحت عنوان «ائتلاف ملی سوریه» که خود را عمده‌ترین تشکل مخالفان بشار اسد می داند، در گفت‌وگو با روزنامه “النهار” چاپ لبنان گفت: اسد سقوط کرده و سپاه پاسداران جمهوری اسلامی در سوریه حاکم است!

به گزارش سرویس بین الملل «انتخاب» ؛ احمد جربا- رئیس ائتلاف ملی سوریه، ، در این گفت‌وگو مدعی شد: اسد دیگر در سوریه حکومت نمی کند و فرماندهی نبرد در این کشور در حال حاضر با سپاه پاسداران جمهوری اسلامی، حزب الله لبنان و برخی عوامل حوثی‌های یمن است.

رئیس ائتلاف ملی سوریه تأکید کرد: مخالفان کنترل نزدیک به نیمی از خاک سوریه را در دست دارند و ماه‌های پیش رو، زمان «تصمیم گیری» خواهد بود.

احمد جربا، بار دیگر از کشورهای حامی مخالفان دولت سوریه خواست تا سلاح‌های مورد نیاز مخالفان را تأمین نمایند!

احمد جربا مدعی شد: در ابتدای جنگ در سوریه ما با ارتش ضعیف نظام اسد می‌جنگیدیم اما اکنون با ارتشی مجهز به تجهیزات نظامی پیشرفته، با فرماندهی سپاه پاسداران، حزب الله و حوثی‌های یمن، در جنگ هستیم!

وی مدعی شد: در نتیجه دخالت جمهوری اسلامی و عواملش مانند حزب الله و حوثی‌ها، وضعیت در سوریه وارد فاز جدید و پیچیده‌ای شده است!

منبع : انتخاب

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا