اخبار حوادثخبر

تصویر اعدام وحشیانه یک روحانی سنی در سوریه

“جبهه النصره” علاوه بر انتشار این تصاویر، بیانیه ای در این باره منتشر کردند و نوشتند: ترور “بدر غزال” با هدف انتقام از جنایت منطقه “غوطه شرقیه” که توسط نیروهای ارتش “بشار أسد” رخ داد، انجام شده است…

اخبار رسیده از دمشق پایتخت سوریه حاکی از آن است که نیروهای تکفیری – وهابی شبکه تروریستی موسوم به “جبهه النصره” عصر روز گذشته شیخ “بدر غزال” از روحانیون سرشناس اهل سنت سوریه را به طور وحشیانه اعدام و به شهادت رساندند.
edam vahshiane 4556

گفته می شود این جنایت در منطقه “ریف لاذقیه” در غرب سوریه رخ داد و تروریست ها پس از ارتکاب این جنایت، تصاویر اعدام این شهید سوریه ای را در فضای مجازی به طور گسترده منتشر کرده و به جنایت خود افتخار کردند.

“جبهه النصره” علاوه بر انتشار این تصاویر، بیانیه ای در این باره منتشر کردند و نوشتند: ترور “بدر غزال” با هدف انتقام از جنایت منطقه “غوطه شرقیه” که توسط نیروهای ارتش “بشار أسد” رخ داد، انجام شده است.

تصاویر منتشر شده توسط تروریست ها نشان می دهد که این جنایتکاران پیش از به شهادت رساندن شیخ “بدر غزال” او را شکنجه بدنی کرده بودند.

شایان ذکر است، تروریست ها شب قدر (۲۷ ماه مبارک رمضان) شیخ “بدر غزال” را به همراه ۱۵۰ شهروند در منطقه “ریف لاذقیه” ربوده به محل نامعلومی منتقل کرده بودند.

منبع : دانا

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا