خبرخبر سیاسی

جانشین “عبدالمالک ریگی” کیست؟

“عبدالمالک ریگی” او بعد از بازداشت توسط سربازان گمنام امام زمان عجل الله فرجه الشریف، به اقدامات تروریستی خود و همچنین ارتباطاتش با سازمان های امنیتی و جاسوسی جهان مانند سازمان جاسوسی آمریکا (CIA)، سازمان جاسوسی اسرائیل (موساد) و غیره اعتراف کرد…

“عبدالمالک ریگی” رهبر اعدام شده گروهک تروریستی “جند الشیطان” در چند سال اخیر با ترورها و عملیات های تروریستی که در خاک جمهوری اسلامی ایران انجام داد، شهرتی برای خود کسب کرد.

abdool malek 467

او بعد از بازداشت توسط سربازان گمنام امام زمان عجل الله فرجه الشریف، به اقدامات تروریستی خود و همچنین ارتباطاتش با سازمان های امنیتی و جاسوسی جهان مانند سازمان جاسوسی آمریکا (CIA)، سازمان جاسوسی اسرائیل (موساد) و غیره اعتراف کرد.

وی با همه ارتباطاتی که داشت و دوره های آموزشی مختلفی که در نقاط مختلف جهان دیده بود، اما در نهایت بازداشت، محاکمه و به مجازاتش یعنی اعدام رسید.

“عبدالمالک ریگی” رفت و با رفتنش گروهک تروریستی “جند الشیطان” قدرتش از بین رفت به گونه ای که دیگر اثری از آن نیست و می توان گفت که “جند الشیطان” تقریبا به طور کامل نابود شده است.

اما سازمان های امنیتی و جاسوسی جهان مانند CIA، موساد و غیره دست از ایران برنداشته و توطئه ای جدید برای جمهوری اسلامی ایران طراحی کردند.

آنان با ایجاد گروهک تروریستی دیگری بنام “سازمان جیش العدل” که اخیرا در حال شهرت یافتن است، تلاش می کنند گروهک تروریستی جدیدی در قد و قامت “جند الشیطان” وارد صحنه کنند تا رعب و وحشت در دل مردم ایران بیاندازند.

رهبر گروهک تروریستی “سازمان جیش العدل” فردی است بنام “صلاح الدین فاروقی”. او نیز مانند ریگی به گونه ای رفتار می کند که گویا در مناطق جنوب شرقی ایران یعنی در استان سیستان و بلوچستان به سر می برد اما به نظر می رسد وی نیز بیشتر وقتش را در خاک پاکستان، اما در نزدیکی مرز ایران حضور دارد.

طی چند ماه اخیر چندین بار تصاویر مختلفی از او با چهره ای نقابدار منتشر شد اما وی که اکنون اعتماد به نفسی برای خود بدست آورده، تصویر چهره خود را به همراه پیام تبریکی به مناسب عید فطر در فضای مجازی منتشر کرده است.

او در این پیام با دروغ پردازی های گوناگون، شدید ترین انتقادات را متوجه جمهوری اسلامی ایران کرده و علیه آن اعلام جهاد کرده است.

این فرد تروریست در بخش دیگری از پیام خود دکتر “حسن روحانی” رئیس جمهور منتخب ایران را به شدت مورد حمله و انتقاد قرار داده است.

منبع : تابناک

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا