خبرخبر سیاسی

جناب ضرغامی شما دیگر چرا؟

صدا و سیما روز گذشته (۱۶/۴/۹۲ یکشنبه) طی  مراسمی به تجلیل از خدمات دولت های نهم و دهم پرداخت اما چه پرداختنی، تجلیلی که ساعت های خبری مکرر بخشی از صحبت های رئیس جمهور احمدی نژاد و ضرغامی رئیس رسانه ملی را انتخاب و پخش میکرد…

 

zarghami2445

 

صدا و سیما روز گذشته (۱۶/۴/۹۲ یکشنبه) طی  مراسمی به تجلیل از خدمات دولت های نهم و دهم پرداخت اما چه پرداختنی، تجلیلی که ساعت های خبری مکرر بخشی از صحبت های رئیس جمهور احمدی نژاد و ضرغامی رئیس رسانه ملی را انتخاب و پخش میکرد. آن قسمتی که آقای احمدی نژاد سوگند می خورد در دولت وی هیچ کسی بخاطر مخالفت با وی و دولت کنار گذاشته نشد؟!! در حالی که مردم نمی دانند دم خروس را قبول کنند یا …… .این از دورغ های آشکاری است که بیان شد و در تعجب هستم که آقای احمدی نژاد در این  روزهای پایانی کار خود هم باز دست از این حرف های ظاهر فریب و توهین آمیز بر نمی دارد.

ایشان برای هیچ شخصیتی و هیچ قانون گذاری و هیچ قانونی احترام قائل نشد و همه چیز را به بازی و حمله گرفت و نتیجه آن در انتخابات یازدهم با رویکرد مردم به رئیس جمهور جدید نمایان شد و از آن طرف آقای ضرغامی هم در ادامه تعریف و تمجیدهای عجیب و غریب یاران نزدیک آقای احمدی نژاد طی این سالها زبان به سخن گشود و القابی همچون رئیس جمهور بی نظیر، ذخیره بزرگ و اینکه باید از او استفاده کرد و… را بیان فرمود. بنظر میرسد ایشان قصد دارد از خود چهره ای متعادل و قدرشناس و محبوب درست کند برای آینده سیاسی احتمالی مثلاً ریاست جمهوری دوازدهم.

اما جناب ضرغامی یادتان نرود که همین عزیز دل برادر، بزرگانی از این نظام را خانه نشین کرد، اتهامات  و تهمت هایی را نثار خیلی ها کرد ، همه را متخلف نامید، خرافه را زنده کرد و همچون شاهان بساط تمجید را رواج  داد تا آنجا که برخی او را تا مقام آسمانی نایب امام زمان بودن و ….. بالا بردند و صد البته ایشان نه تنها در مقابل این تملق ها ناراحت نشد و مانع نشد بلکه با سپردن صدارت و عمارت و مقامی به متملق دیگران را هم تشویق به این مهم کرد و مهم تر از همه در مقابل رهبری هم کمتر تمکین کرد، لذا بعید بود شما این افراط را بکار ببرید، لطفاً تجدید نظر کنید اگر این مراسم به اندازه بود مشکلی نبود اما….

منبع : khabaronline

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا