اخبار گوناگونخبر

جواب دندان شکن مهمان به “علیخانی”

شاید یکی از بزرگترین پیام های “ماه عسل” این است که یادمان بماند که خدا ، خالق و قضاوت کننده نهایی نیستیم…

برنامه “ماه عسل” شب گذشته در چهارمین روز از ماه مبارک رمضان با اجرا و تهیه کنندگی “احسان علیخانی” از شبکه سه سیما به روی آنتن رفت.

mah asal547

“علیخانی”، برنامه را اینگونه آغاز کرد: به “ماه عسل” خودتان خوش آمدید، این برنامه برای خود شماست و تمام امتیازها این است که کسانی که روی صندلی این برنامه می نشینند از خود خود مردم هستند.

وی افزود: شاید یکی از بزرگترین پیام های “ماه عسل” این است که یادمان بماند که خدا ، خالق و قضاوت کننده نهایی نیستیم.

مجری پس از بیان این جمله ها، ذکر کرد قبل از اینکه بروم سراغ ماجرای برنامه امروز باید یک تبریک باشکوه به بچه های والیبالیست خود تقدیم کنم و مطلب دوم اینکه برنامه دیشب موردپسند یه عده بود و برخی هم آن را نپسندیدند اما ما به شدت برای نظرات شما احترام قائل هستیم.

وی در ادامه اظهار داشت: اگر برنامه ما یک سؤال و یا عکس در ذهن شما به وجود بیاورد، کافی است، و بعد “علیخانی”، با لبخند عنوان کرد که اگر این جمله را نگویم واقعا خفه می شوم، برخی سوزنشان تو دکور و لباس من گیر کرده، لطفا بی خیال این مسئله شوید، همه اتفاقات رقم خورده تا مهمان های دیده شوند، آدم هایی که در طول سال کمتر شاهدشان هستیم پس دل به مهمان و برنامه دهیم البته نقد را دوست داریم ولی به گونه ای باشد که به درد ما بخورد و بعد سه دوست مهمان بخش اول “ماه عسل” بودند، این سه نفر با هیکل توانمند در بازار باربری سنگین انجام می دادند و حتی ۶۰۰ کیلو وزن را بر روی کمر خود حمل می کردند و بعد دو مهمان با اندام ریز نقش در کنار مهمانان بخش اول حضور یافتند که شغل آنها تکنسین سوخت بود، زمانیکه “علیخانی”، از مهمان پرسید اگر کسی به شما تیکه بیندازد و شغل شما را مسخره کند چه می کنید؟ فکر کنید الان من این تیکه را به شما انداختم و مهمان در پاسخ گفت: به شما می گویم که اگر من نباشم فرد دیگری نمی تواند این کار را انجام دهد ولی اگر شما نباشید فرد دیگری را به جای شما می آورند، بعد “علیخانی” خندید و گفت: شما درست می گویید هر بار که من نبودم فرد دیگری جای من آمده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران،در بخش آخر یک زوج قصاب مهمان برنامه بودند که زن به مدت ۱۲ سال در کنار همسرش به قصابی می پرداخت. بعد “علیخانی” بیان کرد: زمانیکه صبحت از گوشت، قصابی و قربانی می شود عاشق کسی هستم که انواع همبرگر را با عشق می خورد ولی بعد هنگام دیدن صحنه قربانی کردن ناراحت می شود، بابا این چیه؟ شما همبرگر را با لذت می خورید!آخه چه کاریه! و در پایان “علیخانی” جمله ابتدایی برنامه را تکرار کرد که لطفا قضاوت نکنید ما حق حکم صادر کردن برای زندگی دیگران را نداریم.

منبع : آفتاب

نوشته های مشابه

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا