اخبار گوناگونخبر

حمایت بازیگر زن از رئیس جمهور+(تصاویر)

“فواخرجی” که در خلال برنامه تلویزیونی “انا و العسل” (من و عسل) که “نیشان” مجری مشهور لبنانی آن اداره می کند گفت: این موضع من سیاسی نیست بلکه کاملا ملی است.

پایگاه خبری ‘عربی پرس’ خبر داد که خانم ‘سلاف فواخرجی’ بازیگر سرشناس و ستاره سینمای سوریه در حمایت از ‘بشار اسد’ رئیس جمهور محبوب کشورش گفت: من به عنوان شهروند سوری به رئیس جمهورم افتخار می کنم و هنگامی که باز موعد انتخابات ریاست جمهوری فرا رسد پای صندوق رای خواهم رفت و بازهم اور انتخاب خواهم کرد و این از حقوق من است و نشان از آزادی من دارد.

 

salafe 45577 salafe 45576

بنا بر این گزارش، “فواخرجی” که در خلال برنامه تلویزیونی “انا و العسل” (من و عسل) که “نیشان” مجری مشهور لبنانی آن اداره می کند گفت: این موضع من سیاسی نیست بلکه کاملا ملی است.

او افزود: بشار اسد رئیس جمهور سوریه بی شک اینگونه که رسانه های مغرض او را توصیف می کنند نیست و نمی تواند دیکتاتور باشد زیرا تاکنون در قدرت باقی مانده است چون مردم با او هستند و نمی توانست بماند اگر ملت سوریه او را نمی خواستند.هیچ قدرتی بالاتر از اراده ملت سوریه نیست و چون بشار اسد مورد قبول ملت است تاکنون در قدرت باقی مانده است.

salafe 45575

وی گفت که معتقد است حداقل ۶۰تا ۷۰ درصد سوری ها خواستار باقی ماندن بشار اسد در ریاست جمهوری هستند زیرا او در قلب ملت جای دارد.

salafe 45574

این هنرمند سوری گفت: از اینکه بشار اسد رئیس جمهور کشور من است افتخار می کنم. او رئیس جمهور بزرگی است و انسان شریفی است و اگر او در راس رهبری سوریه با قدرت نمی بود ما امروز نبودیم.

منبع :

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا