اخبار گوناگونخبر

حمله احسان علیخانی در ماه عسل به دایی و رویانیان

مجری برنامه ماه عسل روی آنتن رسانه ملی حرفی را زد که به گفته خودش مدت‌ها قصد بیان کردنش را داشت. علیخانی خطاب به رویانیان و علی دایی گفت: هیچکس در بزرگی شما شکی ندارد، همین طور در بزرگی قدتان! اما رفتار شما با علی کریمی خوب نبود…

علیخانی:هیچکس در بزرگی شما شکی ندارد، همین طور در بزرگی قدتان!

ehsan alikhani98878

پرمخاطب‌ترین برنامه زنده ماه رمضان بار دیگر حاشیه ساز شد. در هفتمین قسمت از سری جدید برنامه ماه عسل بر خلاف همیشه از چهره‌هایی شناخته شده دعوت شده بود تا به عنوان مهمان در برنامه حاضر شوند. ۳ تن از والیبالیست‌های تیم ملی که به تازگی موفق به خلق شگفتی‌هایی مثال زدنی در لیگ جهانی شده بودند در بخش‌هایی از گفتگو از علاقه‌شان به ورزش فوتبال سخن گفتند و در این بین فرهاد ظریف که به همراه دختر کوچک و همسرش در برنامه حضور پیدا کرده بود از پرسپولیسی بودنش پرده برداشت و از علاقه‌مندی به علی کریمی بازیکن سابق سرخپوشان حرف زد. اتفاقی که موضع گیری سریع احسان علیخانی را در پی داشت تا این مجری بار دیگر و این بار با یک شلوار معمولی(!) سوژه بحث‌های داغ در شبکه‌های اجتماعی شود.

به گزارش تماشاگر به نقل از قانون علیخانی که در سال‌های اخیر بار‌ها و بار‌ها تمایلش به تیم قرمز را آشکار کرده است به محض شنیدن نام کاپیتان پیشین پرسپولیس، محمد رویانیان و علی دایی را مخاطب قرار داد و با گلایه از آن‌ها رفتار آن‌ها با کریمی را به باد انتقاد گرفت. مجری برنامه ماه عسل روی آنتن رسانه ملی حرفی را زد که به گفته خودش مدت‌ها قصد بیان کردنش را داشت. علیخانی خطاب به رویانیان و علی دایی گفت: هیچکس در بزرگی شما شکی ندارد، همین طور در بزرگی قدتان! اما رفتار شما با علی کریمی خوب نبود. همانطور که رفتاری که با مجتبی جباری شد درست نبود. نباید کاری کرد که بزرگان پرسپولیس و استقلال که مردم این تیم‌ها را با آن‌ها می‌شناسند، مجبور شوند به تیم‌های دیگر بروند.

 

منبع : تماشاگر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا