اخبار گوناگونخبر

حکایتی انحرافی از خوشگلی “مریم رجوی”

«نجات بوبکر» پس از بازگشت به فلسطین در مصاحبه‌ای با روزنامه «القدس العربی» گفته است: نماینده مجاهدین(منافقین) در فرانسه با من تماس گرفت و گفت یک مراسم در پاریس داریم که می خواهیم شما هم در آن شرکت کنید…

نماینده پارلمان فلسطین که چندکلامی در مراسم منافقین در پاریس سخنرانی کرده بود، بعد از بازگشت به کشورش دست به افشاگری زده و از پشت پرده افتضاحات این گروهک سخن گفته است.

maryam rejoi4456

«نجات بوبکر» پس از بازگشت به فلسطین در مصاحبه‌ای با روزنامه «القدس العربی» گفته است: نماینده مجاهدین(منافقین) در فرانسه با من تماس گرفت و گفت یک مراسم در پاریس داریم که می خواهیم شما هم در آن شرکت کنید.

بر پایه این خبر نجات بوبکر در پاسخ به خبرنگار قدس‌العربی که پرسیده بود: انگیزه شما از شرکت در این برنامه چه بود؟ آیا شما واقعا به اهداف و نظریات مجاهدین(منافقین) ایرانی آشنا بودید؟ و آنها را قبول داشتید؟، گفت: هدف اولیه من رساندن پیام مردم فلسطین به گوش بقیه است. من از هر رسانه ای در این جهت استفاده می کنم. برایم فرق نمی کند که ایرانی باشند یا سومالیایی یا هر جای دیگر.

بوبکر ادامه داد: منافقین از من خواستند که بیایم به پاریس آنها به من قول دادند که تمامی امکانات سفر را حل و فصل می کنند و سعی خواهند کرد که در این سفر یک هفته ای به من خوش بگذرد. من نیز با همان هدفی که گفتم به پاریس آمدم.

برخی از کسانی که قبلا در این مراسم شرکت کرده بودند به من گفتند، مریم رجوی برای منافقین مانند ملکه است و او را می پرستند. اگر خواستی مورد رسیدگی بیشتر قرار بگیری کافی است که از مریم تعریف کنی. ما نیز برای افزایش کیفیت سرویس چند بار گفتیم که مریم خیلی زیباست، او رهبری خوبی برای شما خواهد بود…!

وی در پاسخ به آخرین سوال خبرنگار روزنامه القدس‌العربی مبنی بر اینکه «منافقین ایرانی را چگونه آدم هایی دیدید؟» گفت: برای یک هفته گردش در پاریس و در کنار رود سن، قابل تحمل بودند!

گفتنی است گردهمایی منافقین در ویلپنت پاریس هر ساله و همزمان با سالگرد آغاز حرکت مسلحانه این گروهک در ایران برگزاری می‌شود و عوامل منافقین برای پرتعداد نشان دادن این مراسم مجبور به استفاده از شرکت‌کنندگان اجاره‌ای هستند.

پیش از افشاگری این زن فلسطینی، تعدادی دیگر از شرکت‌کنندگان در این مراسم در مورد شیوه‌های دعوت سازمان در این گردهمایی و عدم اطلاع از ماهیت مراسم و برگزارکنندگان آن افشاگری کرده بودند.

منبع : مجله سرگرمی فان خونه

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا