خبرخبر سیاسی

دستور پوتین برای حمله به عربستان

منابع آگاه در این باره با اشاره به تلاش روسیه و ایران برای ممانعت از توطئه گران ضد سوری از دخالت نظامی در سوریه فاش کردند که مسکو تصمیم دارد در صورت وقوع حمله مذکور، اهدافی را در خاک عربستان هدف قرار دهد…

منابع سوری از تصمیم جدی رئیس‌جمهوری روسیه برای هدف قرار دادن عربستان در صورت حمله نظامی به سوریه خبر دادند.

reis jomhor roosiye 4546

به گزارش انتخاب به نقل از اسلام‌تایمز، دام‌پرس نوشت: در حالی که به نظر می‌رسد طبق معادله جنگ روانی که رسانه‌های غربی و رسانه‌های عربی وابسته به آنان به راه انداخته‌اند، حمله نظامی به سوریه طی ساعات آتی رخ دهد.

منابع آگاه در این باره با اشاره به تلاش روسیه و ایران برای ممانعت از توطئه گران ضد سوری از دخالت نظامی در سوریه فاش کردند که مسکو تصمیم دارد در صورت وقوع حمله مذکور، اهدافی را در خاک عربستان هدف قرار دهد.

“دام‌پرس” در این باره نوشته است؛ “ولادیمیر پوتین” در صورت حمله نظامی به سوریه به بمب‌افکن‌های سنگین روسی دستور حمله به عربستان را صادر می‌کند.

این در حالی است که روز دوشنبه اختلافات روسیه با غرب در خصوص موضوع سلاح‌های شیمیایی در سوریه به‌شکلی بی‌سابقه بالاگرفت به‌گونه‌ای که مسکو به مقامات واشنگتن درباره عواقب بسیار خطرناک دخالت نظامی در سوریه هشدار داد.

بسیاری از کارشناسان نظامی و تحلیلگران با هشدار به آمریکا و عربستان در خصوص تصمیم‌شان برای حمله نظامی به سوریه تأکید کردند که در صورت اینکه آنان دست به چنین اقدامی بزنند، کل منطقه خاورمیانه درگیر این جنگ می‌شود و در حقیقت جنگ جهانی سوم به وقوع خواهد پیوست.

منبع : انتخاب

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا