اخبار گوناگونخبر

دویچه‌وله محور ترویج فحشای تابستانی+(عکس)

وب‌سایت دویچه‌وله با انتشار گزارشی تصویری درباره مد لباس زنانه در ایران منتشر کرده است و با طراحان این لباس‌ها گفت‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌و‌گو کرده و از قول آنان نوشته است که با وجود حجاب اجباری زنان ایرانی می‌توانند خوشتیپ و جذاب باشند…

«ش.م» و «ض.م» به اصطلاح طراحان لباسی هستند که با هدایت سرویس‌های جاسوسی دشمن خصوصاً سازمان جاسوسی آلمان در راستای ترویج بی‌حیایی و بی‌عفتی در جامعه اقدام به طراحی لباس‌هایی زنانه می‌نمایند که بویی از پوشش اسلامی نبرده است.

fahshai tabestani557

به گزارش مرآت همچنان‌که بارها و بارها اشاره شده است سازمان جاسوسی آلمان و رسانه‌ای که مأموریت جنگ روانی در راستای اهداف آن سازمان را بر عهده دارد تمرکز ویژه‌ای بر موضوعات فرهنگی و استحاله فکری و فرهنگی جامعه ایران اسلامی دارد.

در همین راستا وب‌سایت دویچه‌وله با انتشار گزارشی تصویری درباره مد لباس زنانه در ایران منتشر کرده است و با طراحان این لباس‌ها گفت‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌و‌گو کرده و از قول آنان نوشته است که با وجود حجاب اجباری زنان ایرانی می‌توانند خوشتیپ و جذاب باشند.

اگرچه این گزارش به غیر از ترویج فحشا و فساد هدف دیگری را دنبال نمی‌کند اما با طرح دروغ‌هایی درباره ایران اسلامی عمق عناد و دشمنی خود را با جمهوری اسلامی به نمایش می‌گذارد. در ادامه این به اصطلاح طراح لباس که نقش مزد‌بگیر سرویس‌های جاسوسی در استحاله فرهنگی جامعه اسلامی را بازی می‌کند و به عدم استفاده از رنگ مشکی در طراحی‌هایشان اشاره می‌کند و با طرح این ادعا از قول زنان ایرانی که آنان از رنگ مشکی در لباس‌هایشان خوششان نمی‌آید خواسته تا حمله‌ای علیه حجاب اصیل اسلامی ـ ایرانی یعنی چادر به عنوان حجاب برتر که قرن‌هاست بانوان ایرانی آن را به عنوان پوشش خود انتخاب کرده‌اند، ترتیب داده باشد.

بر پایه این خبر، این سبک کاری یعنی طراحی لباس‌های غیر اسلامی و ترویج آن در شبکه‌های ماهواره‌ای و تبلیغ برای شرکت کردن بانوان در نمایشگاه‌های مد آنان که به طور ویژه توسط دویچه‌وله انجام می‌شود یکی از روش‌های مرسومی است که چند سالی است توسط سرویس امنیتی آلمان به آن دامن زده می‌شود.

فحشای تابستانی

لازم به ذکر است که در ابتدای امسال نیز زنی با نام “ف.ع” که چندی قبل در یکی از کشورهای حاشیه خلیج فارس با گروهی از ایرانیان خارج از کشور مناسباتی قابل تامل و بسیار مشکوک داشته و همینطور در ارتباط با بخش‌هایی از سیستم‌های جاسوسی و براندازی دشمن می‌باشد، با تبلیغاتی گسترده و کمک‌های رسانه‌ای قابل ملاحظه براندازان من جمله صدای آلمان اقدام به طراحی، برپایی و فروش لباس‌های ویژه زنان و دختران می‌کرد. این زن همچنین از ارتباطات معنادار در یکی از کشورهای همسایه نیز برخودار است و با بنگاههای بین المللی فحشا در این کشور تعاملاتی داشته است. که طراحان لباس‌های فوق الذکر یعنی «ش.م» و «ض.م» نیز از این قاعده مستثنی نیستند.

خاطر نشان می‌شود که تمامی این افراد قصد خود از تکمیل حلقه‌ها و پازل براندازی فرهنگی دشمن را شاد کردن لباس زنان و به تبع آن جامعه عنوان می‌کنند که این نیز خود یکی از بلوف‌های دشمن برای روشن نشدن ماهیت اقدامات ضد دینی خود است.

لذا رهبر معظم انقلاب اسلامی با هوشیاری و بصیرت مثال زدنی خود از همان سال‌های ۶۸ و ۶۹ از توطئه شبیخون فرهنگی دشمن خبر داده بودند که البته با بی‌توجهی مسئولین و سیاست‌گذاران فرهنگی وقت مواجه شد. امیدواریم که این‌بار نهادهای مسئول اقدامات لازم را از ترویج فرهنگ منحط غربی در کشور جلوگیری نمایند.

منبع : مرآت

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا