خبرخبر سیاسی

سکوت احمدی نژاد می‌شکند

در مسجد جامع نارمک مراسمی برگزار شد در تجلیل از ۸ سال خدمات دولت محمود احمدی نژاد که او خود سرزده و بدون اطلاع قبیلی به آنجا رفت و مورد استقبال مردم و اهالی محل قرار گرفت…

محمود احمدی نژاد که چند روز پیش یعنی در ۲۳ شهریور ماه درباره این که پاسخ شما به انتقاداتی که از دولت نهم و دهم می‌شود چیست؟ گفته بود «این موضوعات مهم نیست، ما با آمریکا در حال جنگیم.»اما اکنون به نظر می‌رسد تصمیم دارد پاسخ دهد.

ahmadi nejad 3345

به گزارش جام جم آنلاین روز گذشته بود که در مسجد جامع نارمک مراسمی برگزار شد در تجلیل از ۸ سال خدمات دولت محمود احمدی نژاد که او خود سرزده و بدون اطلاع قبیلی به آنجا رفت و مورد استقبال مردم و اهالی محل قرار گرفت.

خبرنگاران هم که از موضوع خبر داشتند در مسجد نارمک حاضر شده بودند تا هنگام رئیس جمهور پیشین کشورمان او را در حلقه خود گرفته و پرسش هایی را با او مطرح کنند.

او که علاقه خبرنگاران را برای انجام یک نشست خبری دید قول داد که این نشست برگزار خواهد شد. احمدی نژاد گفت:اگر خبرنگاران دوست دارند که نشست خبری برگزار شود من هم دوست دارم و اگر وقت آن برسد حتماً برگزار می شود.

رئیس جمهور سابق در پاسخ به خبرنگاری که پرسید چرا با رسانه های داخلی مصاحبه نمی کنید، گفت: خیلی از رسانه های داخلی، خارجی هستند.

وی در پاسخ به این سوال که  آیا می توانید جامعه یهودی آمریکا را به کشور دعوت کنید، گفت: انشاءالله حتما در صورت امکان این کار را انجام می دهیم.

رئیس جمهور سابق کشورمان همچنین در پاسخ به این پرسش که چه حسی دارید استقبال کنندگان از شما کم شده است، گفت: کجا کم شده؟ ما که بدون خبر به این مسجد آمدیم.

احمدی نژاد در پاسخ به سوال خبرنگاری که می گفت چرا هر چه می پرسیم شما می خندید، اظهار داشت: چه کار کنم می خواهید گریه کنم؟ باید بخندم دیگر.

رئیس جمهور سابق کشورمان در پاسخ به این سوال که چه خبر جدیدی از حضور خود در جلسات مجمع تشخیص مصلحت نظام دارید، گفت: منظور شما این است که نور آنجا چگونه است، یا اینکه میوه و شیرینی هست یا خیر. عده ای حرف می زنند، عده ای گوش می دهند، دوباره عده ای دیگر حرف می زنند و عده ای دیگر گوش می دهند. دستور جلسه می گذارند و بحث می کنند و بعد تصمیم می گیرند.

وی ادامه داد: همه در این جلسات روی صندلی می نشینند و مثل ما الان نمی ایستند.

احمدی نژاد در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه گفته می شود کامیونی پر از هدایای دوران ریاست جمهوری شما از نهاد ریاست جمهوری خارج شده است،  به یک خنده معنادار اکتفا کرد و گفت: حرف که زیاد می زنند.

رئیس جمهور سابق کشورمان در پاسخ به پرسش خبرنگاری که معتقد بود احمد نژاد در دوران ریاست جمهوری اش ارتباط بهتری با خبرنگاران داشت، اظهار داشت: الان هم رابطه ما با خبرنگاران خوب است و با آنها خوش و بش می کنیم اما به سوالات جواب نمی دهیم. ولی به وقتش به سوالات هم جواب می دهم.

احمدی نژاد در خصوص سرنوشت نامه های مردمی به وی گفت: بروید از دیگران بپرسید چرا از من این سوالات را می پرسید. بعدا و سر وقت با خبرنگاران صحبت می کنم.

تسنیم خطاب به احمدی نژاد گفت: بالاخره در ۸ سال ریاست جمهوری شما اتفاقات زیادی افتاده که بسیاری از آنها مطرح نشده است.

احمد نژاد هم پاسخ داد؛ واقعا ۸ سال پرتلاطم و سختی بود.

منبع : روزنامه جام جم

نوشته های مشابه

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا