خبرخبر ورزشی

شرط عجیب فتح الله زاده برای بازگشت جباری به استقلال

یکی از خبرنگاران قدیمی اصفهان در توصیف جو سکوهای ورزشگاه فولادشهر می گوید: «داستان جباری دیگر برای هواداران سپاهان تمام شده. آنها به شدت از جباری دلخورند و شک نکنید حتی اگر برای بردن وسایلش هم به اصفهان بیاید به دردسر می افتد. جباری با سپاهان مثل یک تیم کوچک رفتار کرد. در شرایط فعلی بهترین راهکار این است که طرفین توافقی از هم جدا شوند و جباری دیگر هرگز به اصفهان برنگردد.»…

رییس هیات مدیره باشگاه سپاهان ساعتی پیش از جدایی احتمالی مجتبی جباری از سپاهان خبر داد. برخی از اطرافیان باشگاه می گویند هنوز برای زرد پوش ماندن شماره ۸ امید دارند و برای آن تلاش خواهند کرد چرا که پیوستن وی به تیم رقیب (استقلال) را به هیچ وجه به صلاح نمی دانند.
shart ajib fatol lahi 5ttu

از سوی دیگر آنها خوب می دانند با توجه به جوی که در سپاهان علیه جباری ایجاد شده، بازگشت او به این تیم چیزی غیر از حاشیه برای سپاهان به دنبال ندارد.

یکی از خبرنگاران قدیمی اصفهان در توصیف جو سکوهای ورزشگاه فولادشهر می گوید: «داستان جباری دیگر برای هواداران سپاهان تمام شده. آنها به شدت از جباری دلخورند و شک نکنید حتی اگر برای بردن وسایلش هم به اصفهان بیاید به دردسر می افتد. جباری با سپاهان مثل یک تیم کوچک رفتار کرد. در شرایط فعلی بهترین راهکار این است که طرفین توافقی از هم جدا شوند و جباری دیگر هرگز به اصفهان برنگردد.»

اما تلاش ها برای آشتی دادن فتح الله زاده و جباری توسط اطرافیان دانه درشت باشگاه استقلال وارد فاز تازه ای شده و به خصوص امیر قلعه نویی بسیار مایل است که شماره هشت در نیم فصل دوم بار دیگر پیراهن آبی بپوشد. به گفته یکی از دوستان نزدیک قلعه نویی که نقش ویژه ای در حل بحران مالی اخیر آبی ها داشته، فتح الله زاده در یکی از نشست هایی که با او داشته عنوان کرده چنانچه استقلال قهرمان آسیا شود مشکلی با بازگشت جباری ندارد.

مدیرعامل استقلال حاضر است در صورت قهرمانی استقلال با یاغی سابق تیمش صلح کند. آنچه البته در نهایت علی فتح الله زاده را به عنوان برنده این جنگ معرفی خواهد کرد. او می خواهد بدون جباری تا فتح آسیا پیش برود و بعد طی یک نمایش قدرت بیاد ماندنی بازیکنی که حتی چهار هفته هم در تیمی غیر از استقلال دوام نیاورده را به استقلال برگرداند.

منبع :دانا

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا