خبرخبر ورزشی

ضرر چندصدمیلیونی دایی به والیبالیستهای مجرد

علی دایی هرگز فکر نمی کرد که این صحبتهای صادقانه اش دردسر آفرین شود و در حالی که اصلا حواسش به چهل میلیون نفری که در خانه های متری زیر پنج میلیون اجاره نشین هستند نبود ناخواسته نان والیبالیستهای مجرد تیم ملی را آجر کرد…

یک برنامه تلویزیونی گاه می تواند خسارتهای مالی جبران ناپذیری بر اقشارمختلف جامعه وارد آورد! همه چیز از برنامه «ورزش و مردم» شروع شد.جایی که قدیمی ترین و پاقرص ترین مجری ورزشی خاورمیانه و شاید هم کهکشان(!) که نشانه های پیری در وجودش فقط در محاسنش بروز پیدا کرده و مثل قالی کرمان هر روز پرنشاط تر از دیروز به نظر می رسد در برنامه قدیمی اش «ورزش و مردم» شهریار فوتبال ایران را دعوت کرده بود.

zar dai be valibalist ha465
این مجری قدیمی به همان سبک معروفش آن قدر در میان صحبتهای دایی پرید که آقای گل فوتبال جهان به تصور من تو من شدید با مدافعان سمج محوطه جریمه ، محدوده جغرافیایی زندگی اش را به کل شهر تهران تعمیم داد و در دفاع از حقوق قشر آسیب پذیر فوتبالیست جماعت گفت: «وقتی عمر مفید بازیگری یک فوتبالیست شش هفت سال است (علی دایی البته یک استثنا است که عمر مفید فوتبالش دو دهه بود!) و قیمت خانه در منطقه ای متوسط متری دوازده میلیون تومان (!!!) و یک فوتبالیست دست کم نیاز به یک خانه دویست و پنجاه متری دارد (احتمالا به منظور تمرین فوتبال اهالی خانواده!) پس این قدر به دستمزد میلیاردی بازیکنان فوتبال نباید پرداخت شود!!»

علی دایی هرگز فکر نمی کرد که این صحبتهای صادقانه اش دردسر آفرین شود و در حالی که اصلا حواسش به چهل میلیون نفری که در خانه های متری زیر پنج میلیون اجاره نشین هستند نبود ناخواسته نان والیبالیستهای مجرد تیم ملی را آجر کرد. صحبتهای دایی آنقدر تورم زا بود که بانی تجلیل از دلاورمردی والیبالیستها هم با ترس از اینکه مبادا آنچه دایی گفته درست بوده باشد و خانه در منطقه متوسط تهران متری دوازده میلیون تومان باشد، تجلیل خود را معطوف کرد به والیبالیستهای متاهل چون در غیر این صورت و با احتساب والیبالیستهای مجرد لااقل باید بودجه سالانه یک وزارتخانه هزینه خرید خانه برای والیبالیستها می شد!

به این لحاظ باید دایی را مسبب عدم اهدای خانه به والیبالیستهای مجرد بدانیم و شاید از این به بعد باید هر شنبه یک نسخه نیازمندیهای همشهری را برایش بفرستیم تا از قیمت خانه و زمین در نقاط مختلف تهران آگاه شده و مبادا در برنامه ای دیگر همه را به یک چوب براند.

پی نوشت: به تازگی بهرام شفیع که او را قالی کرمان خواندیم به دلیل عارضه قلبی در بیمارستان بستری شده است؛ امیدواریم دلیل عارضه قلبی ایشان چشم شور ما نباشد و انشاا.. که هر چه زودتر حالش خوب شده و بهبودی یابد.

منبع : شبکه ایران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا