اخبار گوناگونخبر

عیادت سرزده احمدی نژاد از حسین محب اهری +(عکس)

حمود احمدی نژاد در این دیدار که در فضایی صمیمی و دوستانه برگزار شد، به درد دل های این بازیگر برجسته گوش داد و با آرزوی سلامتی و توفیق برای محب اهری، نسبت به پیگیری های لازم برای تسریع در روند درمان و بهبود وی تاکید کرد…

رییس جمهوری شامگاه شنبه به صورت سرزده با حضور در منزل حسین محب اهری، از این بازیگر برجسته سینما و تلویزیون کشور عیادت کرد و در جریان وضعیت سلامتی و روند درمان وی قرار گرفت.

ahmadi negad789 ahmadi negad799 ahmadi negad78990jpg ahmadi negad78999 ahmadi negad7899780jpg ahmadi negad7899889 ahmadi negad78999780jpg ahmadi negad78999989

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، حسین محب اهری بازیگر برجسته و نام آشنای سینما و تلویزیون کشور مدتی است دچار عارضه سرطان غدد لنفاوی شده است.

محمود احمدی نژاد در این دیدار که در فضایی صمیمی و دوستانه برگزار شد، به درد دل های این بازیگر برجسته گوش داد و با آرزوی سلامتی و توفیق برای محب اهری، نسبت به پیگیری های لازم برای تسریع در روند درمان و بهبود وی تاکید کرد.

همچنین علاوه بر رییس جمهوری، اسفندیار رحیم مشایی رییس دبیرخانه جنبش عدم تعهد نیز در این دیدار سرزده حضور داشت.

حسین محب اهری در این دیدار با اشاره به نوع بیماری و روند درمانی خود و به بیان خاطراتی از دوران فعالیتش در عرصه سینما و تلویزیون و سفر به کشورهای مختلف پرداخت.

وی همچنین حضور رییس جمهوری در منزل خود را موجب دلگرمی و تقویت روحیه خود دانست.

حسین محب اهری، بازیگر توانمند سینما و تلویزیون کشور از سال ۱۳۵۳ وارد حرفه بازیگری شده و در بیش از ۱۳۰ تئاتر و فیلم سینمایی و تلویزیونی به ایفای نقش پرداخت.

منبع : عصر ایران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا