اخبار گوناگونخبر

فیلم فارغ التحصیلی حسن روحانی

سایت اینترنتی دانشگاه کلدونین گلاسکو به آدرس (www.gcu.ac.uk) در بخش خبرها، فیلمی از مراسم فارغ التحصیلی حسن روحانی در مقطع دکتری این دانشگاه در سال ۱۹۹۹ را منتشر و توضیحاتی درباره رئیس جمهور منتخب ایران ارائه کرد.

در این فیلم روحانی که لباس آبی رنگ فارغ التحصیلی را بر تن کرده است پس از قرائت متنی به سمت “بارون دیوید نیکسون” رئیس دانشکده می رود و رئیس دانشکده کلاه آبی رنگ مخصوص فارغ التحصیلان را برای چند ثانیه بر سر او قرار می دهد….

hasan roohani 346 hasan roohani 3346 hasan roohani 3461 hasan roohani 3462 hasan roohani 4346

در این فیلم روحانی که لباس آبی رنگ فارغ التحصیلی را بر تن کرده است پس از قرائت متنی به سمت “بارون دیوید نیکسون” رئیس دانشکده می رود و رئیس دانشکده کلاه آبی رنگ مخصوص فارغ التحصیلان را برای چند ثانیه بر سر او قرار می دهد.

در متن منتشر شده در کنار این فیلم تاکید شده است که حسن روحانی با نام خانوادگی ثبت شده “فریدون” پس از طی موفقیت آمیز دوره دکتری با پایان نامه ای به عنوان “انعطاف پذیری شریعت با اشاره به تجربه ایران” توانست مدرک تحصیلی دکتری را کسب کند.

روحانی مدرک کارشناسی ارشد را در رشته حقوق عمومی در سال ۱۹۹۵ میلادی و مدرک دکتری در رشته حقوق اساسی را از دانشگاه کلدونین گلاسگو در سال ۱۹۹۸ دریافت کرد.

منبع : عصر ایران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا