اخبار گوناگونخبر

لحظه واقعی شلیک به مغز قذافی در داخل آمبولانس +(تصاویر)

ابتدا تصور این بود که قذافی در همان زمان ضرب و جرح اولیه کشته شده است اما از آنجا که همه فیلم ها او را زنده نشان می داد و سپس با قطع ناگهانی به جنازه او می رسید تاملاتی را پیش آورذ…

شفقنا، این همان زمانی بود که رییس دولت جدید لیبی اعلام کرد قذافی دستگیر شده و در آمبولانسی به سوی پایتخت در حرکت است اما ساعتی بعد اعلام شد قذافی در بدو امر کشته شده است و جنازه او به آمبولانس رسیده است.

فیلم ها نیز لحظه دستگیری و ضرب و جرح او را شنان می داد و سپس با قطع ناگهانی تصاویر جنازه او را نشان داده می شد .

ابتدا تصور این بود که قذافی در همان زمان ضرب و جرح اولیه کشته شده است اما از آنجا که همه فیلم ها او را زنده نشان می داد و سپس با قطع ناگهانی به جنازه او می رسید تاملاتی را پیش آورذ. گزارش های دیلی میل و تصاویری که این نشریه و رویترز بعدا منتشر کردند ( تصاویر گالری) نشان می دهد که کسی در دخل آمبولانس ابتدا به شانه، سینه و سپس سر قذافی شلیک کرده است. این تصاویر عینا از دیلی میل برداشته شده است.

برخی قتل قذافی را ناشی از خشم زائد الوصف و غیر قابل کنترل دستگیر کنندگان او از دوران پر رنجی که در طی سلطه قذافی گذرانده بودند می دانند و برخی دیگر بر این باورند که قتل قذافی توسط عوامل سرویس های احتمالا فرانسه صورت پذیرفت تا اطلاعات او در دادگاه فاش نشود.

 

maghz ghazaghi4763  maghz ghazaghi49643

maghz ghazaghi466603

 

منبع : پارسینه

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا