اخبار گوناگونخبر

مجری ممنوع التصویر تلویزیون بر صحنه تئاتر+(عکس)

حمید شریف زاده نمایشنامه ای را با نام «من خیال تو نیستم»  را نوشته و آن را بر روی صحنه تئاتر کارگردانی می کند. این نمایشنامه در خصوص دو رزمنده است که برای شناسایی بین مرز ایران و عراق گیر می کنند و اتفاقاتی برای آنها رقم می خورد. این تئاتر با اعضای گروه پالتو اجرا خواهد شد…

حمید شریف زاده نمایشنامه ای را با نام «من خیال تو نیستم» را نوشته و آن را بر روی صحنه تئاتر کارگردانی می کند. این نمایشنامه در خصوص دو رزمنده است که برای شناسایی بین مرز ایران و عراق گیر می کنند و اتفاقاتی برای آنها رقم می خورد.

moojri mamnoo tasvir 355

moojri mamnoo tasvir 356 moojri mamnoo tasvir 357                                                              moojri mamnoo tasvir 359  moojri mamnoo tasvir 358

moojri mamnoo tasvir 361

به گزارش شبکه ایران حمید شریف زاده نمایشنامه ای را با نام «من خیال تو نیستم»  را نوشته و آن را بر روی صحنه تئاتر کارگردانی می کند. این نمایشنامه در خصوص دو رزمنده است که برای شناسایی بین مرز ایران و عراق گیر می کنند و اتفاقاتی برای آنها رقم می خورد. این تئاتر با اعضای گروه پالتو اجرا خواهد شد.

اجرای ابتدایی این نمایشنامه در جشنواره مقاومت در تئاتر شهر خواهد بود و پس از آن اجرای عمومی برگزار خواهد شد.

سیدجواد یحیوی مجری سالهای دور تلویزیون که طی سالهای اخیر ممنوع االتصویر بوده است در این نمایش نقش یکی از رزمندگان را ایفا می کند. بهار ارجمند، نازنین فراهانی، مهدی فریضه و نسرین نصرتی دیگر بازیگران این نمایش هستند.

منبع : شبکه ایران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا