اخبار گوناگونخبر

مشکلی برای پرداخت حقوق تیرماه معلمان وجود ندارد

رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش وپرورش از پرداخت حقوق تیرماه فرهنگیان مطابق احکام حقوقی ماه خرداد خبر داد.

این افزایش حقوق مصوبه هیئت وزیران را داراست و از سوی معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی ریاست جمهوری نیز تامین اعتبار لازم دراین زمینه صورت گرفته است…

danesh amoozan 4667
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت به نقل از مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش وپرورش، علی فرهادی گفت: پیرو نامه مورخ ۲۷خرداد ماه معاون اول رئیس جمهور درخصوص مصوبه شماره ۷۱۸۹۳/ت۴۹۳۰۲هـ  هیئت وزیران مبنی بر برقراری فوق العاده شغل فرهنگیان و همچنین تأکید رئیس جمهور محترم  در تاریخ ۱۵ تیرماه در جمع رؤسای آموزش وپرورش سراسر کشور مقرر شد، فوق العاده شغل موضوع بند ۵ ماده ۶۸ قانون مدیریت خدمات کشوری به مرحله اجراء در آید، بر این اساس افزایش احکام حقوقی فرهنگیان از اول تیرماه سال جاری صادر و طی نامه شماره ۳۷۸۷۹ مورخ ۵/۵/۹۲ معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی ریاست جمهوری به مبلغ ۶۳۰۰میلیارد ریال برای سال ۹۲تأمین اعتبار شد.

وی افزود: باتوجه به تأخیر در تامین اعتبار و به تبع آن تأخیر حاصله در پرداخت حقوق فرهنگیان ، عصر روز شنبه ۵ مرداد ماه نامه ای به شماره ۳۷۸۵۰ از معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی ریاست جمهوری مبنی بر پرداخت حقوق تیرماه فرهنگیان واصل شد که پرداخت مطابق لیست حقوق خردادماه را تأکید کرده است.

رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش وپرورش تصریح کرد: از آنجایی که اعمال مصوبه ابلاغی از سوی معاون اول رئیس جمهور (موضوع نامه شماره ۷۱۸۹۳/ت۴۹۳۰۲هـ ) در برخی استان ها اعمال و در این چند استان مطابق افزایش اخیر پرداخت شده است و در سایر استان ها نیز احکام افزایش حقوقی تمامی فرهنگیان  صادر شده است، لذا با تأمین نهایی اعتبار کلیه  پرداخت های مربوطه انجام خواهد شد.

وی یادآورشد: این افزایش حقوق مصوبه هیئت وزیران را داراست و از سوی معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی ریاست جمهوری نیز تامین اعتبار لازم دراین زمینه صورت گرفته است.

فرهادی خاطر نشان کرد: به منظور رفع نگرانی ناشی از تأخیر در پرداخت حقوق تیر ماه و جلوگیری از مشکلات احتمالی ناشی از اجرای نامه مذکور در بند ۵، پیرو درخواست معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی ریاست جمهوری مقررشد، پرداخت حقوق فرهنگیان در استان هایی که با تأخیر مواجه شده است، مطابق احکام خردادماه آنان انجام شود و پس از تأمین اعتبار مکفی افزایش ناشی از مصوبه اخیر هیئت وزیران پرداخت خواهد شد.

پرداخت مابه التفاوت افزایش حقوق تیرماه فرهنگیان تا چند روز آینده
مابه التفاوت افزایش حقوق تیرماه فرهنگیان تا چند روز آینده به حساب آنان واریز می شود.

براساس این گزارش ، علی رغم افزایش احکام حقوق تیرماه فرهنگیان برخی استان ها ، حقوق فرهنگیان را بر اساس خرداد ماه پرداخت کرده اند و مابه التفاوت افزایش احکام صادره با اختلاف جزیی حداکثرتاچند روز آینده به حساب آنان واریز می شود.

منبع : دولت

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا