اخبار حوادثخبر

مفت خوری ۳ زن جوان با کارت های سوخته

۳ زن جوان که حدود ۲۰ تا ۲۱ سال دارند، برای آن که مورد توجه قرار نگیرند دختر بچه ای را با خود همراه می کردند و برای صرف غذا به بهترین رستوران های مناطق تفریحی می رفتند…

سه زن جوان که در بهترین رستوران های مناطق تفریحی جاغرق در اطراف مشهد غذا می خوردند و سپس با شگردی خاص فرار می کردند، در دام ماموران انتظامی گرفتار شدند.

به گزارش خراسان، ۳ زن جوان که حدود ۲۰ تا ۲۱ سال دارند، برای آن که مورد توجه قرار نگیرند دختر بچه ای را با خود همراه می کردند و برای صرف غذا به بهترین رستوران های مناطق تفریحی می رفتند.

آنان پس از خوردن غذاهای گران قیمت، با ترفندی خاص بدون پرداخت پول، متواری می شدند. ماجرای دستگیری متهمان هنگامی در دستور کار پلیس طرقبه و شاندیز قرار گرفت که ۳ زن مذکور پس از صرف غذا در یکی از رستوران های منطقه جاغرق کنار صندوق پرداخت وجه رفتند و کارت عابربانک سوخته ای را روی میز متصدی رستوران گذاشتند تا پول غذاها را که بیش از ۱۰۰ هزار تومان بود، پرداخت کنند.

در همین لحظه یکی از آنان به بهانه «دل درد» خود را روی زمین انداخت و ۲ زن دیگر او را از زمین بلند کردند و به طرف سرویس بهداشتی بردند. ۳ زن جوان که نقشه فرار را به راحتی اجرا می کردند، سوار خودروی پراید خود شدند و از محل گریختند. متصدی رستوران هم که تازه متوجه ماجرا شده بود، فهمید که کارت عابر بانک نیز تنها یک کارت سوخته است.

بنابراین با اعلام شکایت وی، ماموران تجسس کلانتری، با بررسی دوربین های مداربسته و جمع آوری اطلاعات موفق شدند این ۳ زن را دستگیر کنند. با آن که متهمان موفق شدند رضایت شاکی را جلب کنند اما دادستان طرقبه و شاندیز دستور بازجویی و بررسی های بیشتر را صادر کرده است و تحقیقات در این باره همچنان ادامه دارد.

منبع : تابناک

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا