اخبار گوناگونخبر

مونیکا بلوچی از همسرش جدا شد + (تصویر)

مونیکا بلوچی ٬ بازیگر٬ مانکن مد ومدل عکاسی٬ متولد ۳۰ سپتامبر سال ۱۹۶۴ …

هر چند جدایی در میان زوج های سینمایی تازگی ندارد اما جدایی پس از سال های طولانی زندگی مشترک میان برخی از این زوج ها همیشه پر سر و صدا بوده است و یکی از تازه ترین اخبار داغ در این باره جدایی مونیکا بلوچی ستاره زیباروی ایتالیایی از همسر بازیگرش پس از هفده سال زندگی مشترک و داشتن دو فرزند است.

 

moonika bolochi 567
دو بازیگر مطرح اروپایی ونسان کاسل(فرانسوی) و مونیکا بلوچی(ایتالیایی) پس از هفده سال و داشتن دو فرزند ازهم جدا شدند. به گزارش خبرگزاری ایتالیایی آنسا مونیکا بلوچی ۴۸ ساله در کشور بوسنی مشغول بازی در فیلم جدید امیر کاستوریکا است و ونسان کسل همراه فرزندانش در فرانسه به سر می برد.ونسان کاسل برای انگلیسی زبان ها با فیلمهای «قوی سیاه» ساخته دارن آرونافسکی و دوازده یار اوشن شهرت دارد. مدت هاست مونیکا بلوچی و ونسان کاسل جدا زندگی می کنند. یکی در رم و دیگری در پاریس..
مونیکا بلوچی اوایل امسال در گفت وگوی با مجله گرازیا گفت: «ازدواج ما هرگز نمی دانیم چقدر دوام خواهد داشت… امروز خوب است و یک سال بعد نمی دانم.» هموز علت این جدایی مشخص نشده است.

مونیکا بلوچی ٬ بازیگر٬ مانکن مد ومدل عکاسی٬ متولد ۳۰ سپتامبر سال ۱۹۶۴ .پدر او لوییجی بلوچی و مادرش ماریا جاستینلی است. وی پس از اتمام تحصیلات متوسطه برای ادامه تحصیل در رشته حقوق به شهرپروجا می‌آید. برای کمک هزینه تحصیل در شانزده سالگی به صورت آزاد مانکنی مد پیشه می‌کند و بعد از مدتی به خاطر چهره خود تحصیلات دانشگاهی را رها می‌کند تا تمام وقت به این کار بپردازد. او به زبانهای ایتالیایی،فرانسوی و انگلیسی مسلط است و در تمام این زبانها، به همان خوبی زبان آرامی، نقش بازی کرده است. چهره خاص ایتالیایی – شرقی او با بلندی قامت ۱۷۸ سانتی باعث می‌شود که تهیه‌کنندگان به عنوان بازیگر از او دعوت به همکاری کنند. اولین حضور هالیوودی او در نقش عروس دراکولا در فیلم دراکولای برام استوکر فرانسیس فورد کاپولا بود (۱۹۹۲)،که در میان ستاره های اروپای و معروفی چون گری اُلدمن،وینونا رایدر،آنتونی هاپکینز و کینو ریوزقرار گرفت.

 

منبع : بهار نیوز

نوشته های مشابه

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا