خبرخبر سیاسی

نمایندگان چه کشورهایی در زمان سخنرانی روحانی در سازمان ملل حضور داشتند؟

هیأت آمریکایی حاضر در شصت و هشتمین اجلاس مجمع عمومی سازمان ملل متحد، در هنگام سخنرانی حسن روحانی در جایگاه خود در این اجلاس حضور داشتند…
نمایندگان چه کشورهایی در زمان سخنرانی روحانی در سازمان ملل حضور داشتند؟

به گزارش عرش نیوز به نقل از ایسنا، به جز هیأت آمریکایی، نمایندگانی از اغلب کشورهای حاضر در مجمع عمومی سازمان ملل متحد، در زمان سخنرانی رییس‌جمهور کشورمان در سازمان ملل در جایگاه‌های خود حضور داشتند.

roohani  2345

از طرف ایالات متحده آمریکا، معاون نماینده آمریکا در سازمان ملل در این سخنرانی حضور داشت. در زمان سخنرانی باراک اوباما نیز محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه ایران حضور داشت.

حضور نمایندگان کشورهای ایتالیا، فرانسه، آلمان، انگلیس و اغلب کشورهای غربی برای شنیدن اولین سخنرانی رییس دولت یازدهم کشورمان در این اجلاس نمایان بود.

مطابق پیش‌بینی‌ها و طبق روال گذشته، هنگام سخنرانی روحانی در مجمع عمومی سازمان ملل متحد، هیأت رژیم صهیونیستی سالن را ترک کرده بودند.

رییس‌جمهور کشورمان در سخنرانی خود در این اجلاس، ضمن ارائه پیشنهادی مبنی بر قرار گرفتن طرح «جهان علیه خشونت و افراطی‌گری» در دستور کار سازمان ملل متحد، تاکید کرد که باید به جای گزینه ناکارآمد “ائتلاف برای جنگ” در مناطق مختلف جهان به “ائتلاف برای صلح پایدار” در سراسر جهان اندیشید.

منبع : عرش نیوز

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا