اخبار گوناگونخبر

نگاهی دقیق و نقادانه به عکسهای دفتر رئیس جمهور

در سایتها دو عکس از دفتر رباست محترم جمهوری دیدم و درآن نگاهی دقیق کردم و دیدم چند چیز کم دارد … از همه مهمتر برای من “پرچم” است و “زمان شمار” …. البته نه از این پرچمهای چینی نادرست که همه شهرها را گرفته و در اهتزاز است و هرچه نوشتم و گفتم کسی گوش نکرد (حتی سردار رئیس محترم ستادکل نیروهای مسلح که اقتضای وظیقه اش حراست از پرچم ملی ماست و دفترش از من استاندارد ابلاغی پرچم را گرفت ولی کار را رها کرد) یا “الله اکبر” در یک طرف ندارد یا با “حذف دندانه های وبه تبع الف مستتر در دندانه های حاشیه های سفید پرچم” عبارت “الله اکبر ” یک الف کم دارد و یا آرمش نامیزان است و….

با دقت در ظواهردر این دوعکس پرچم، تقویم و زمان شمار نمی بینیم…

با دقت در ظواهردر این دوعکس پرچم، تقویم و زمان شمار (درمورد نصب زمان شمار در دفتر و وبسایت ریاست جمهوری اینجا را نگاه کنید) نمی بینیم. پرچم مقدس ترین نماد ملی ماست و باید در دو اندازه “بزرگ” و قدی، پشت سر و “کوچک” روی میز ریاست جمهور باشد. تقویم و زمان شمار برای مردی که قدر تاریخ و زمان را می داند از ضروریات است. همه کارها را نباید به دفتر سپرد. حتی سررسید و دفتر یادداشت خاص برای خاطره نویسی (کاری که آیت الله هاشمی می کند) لازم است که آن را هم نمی بینیم .البته دردست گرفتن قرآن و یک کتاب روی میز حس خوبی دارد اما چرا در گوشه منتهی الیه سمت راست ؟ مگر جامانده یک میهمان است؟ عکس امام و رهبری برابرقانون است و بودن رایانه و توسل یه حضرت زهرا(س) بسیارخوبست.

daftar reis jomhoor 355

اما چراغ مطالعه :

هفت نکته در مورد چراغ مطالعه مطرح است (اینجا) دوتای آن یکی اینکه : برای زیباتر شدن فضای اتاق بهتر است، چراغی را انتخاب کنید که رنگ پایه و حباب آن هماهنگی با رنگ زمینه اتاق و مبلمان اتاق داشته باشد. امروزه چراغ‌های مطالعه در سایزهای مختلف و طرح و رنگ‌های متنوع در بازار وجود دارند بنابراین هماهنگ کردن و ست کردن این چراغ‌ها با هر نوع فضایی به راحتی امکان‌پذیر است.این هماهنگی حس نمی شود.

دوم اینکه: بنابر توصیه کارشناسان و جراحان بیماری‌های چشم، بهتر است که نور به صورت مستقیم روی کتاب تابانده نشود، به همین دلیل تاکید می‌شود که چراغ مطالعه در سمت دست غیر غالب قرار گیرد، یعنی چراغ مطالعه در راست دست‌ها در سمت چپ و در چپ دست‌ها در سمت راست قرار بگیرد. اگر دکتر روحانی راست دست است پس باید چراغ مطالعه در سمت چپ قرار داده شود.

daftar reis jomhoor 356

منبع : خبر آنلاین

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا