اخبار گوناگونخبر

هتک حرمت تازه عروس جوان توسط دو شیطان صفت

مرد جوانی اسفند ماه سال گذشته به ماموران پلیس تهران خبر داد همسرش توسط دو جوان ربوده شده و مورد آزار قرار گرفته ‌است.

این مرد گفت: ما تازه عقد کرده ‌بودیم و هنوز خانه مشترک نداشتیم. بیشتر اوقات همسرم برای دیدن من به مغازه‌ام می‌آمد. روز حادثه هم قرار بود به مغازه‌ام بیاید اما دیر کرد. وقتی با تلفن ‌همراهش تماس گرفتم خاموش بود…

hatak hormat taze aroose javan 345

این مرد گفت: ما تازه عقد کرده ‌بودیم و هنوز خانه مشترک نداشتیم. بیشتر اوقات همسرم برای دیدن من به مغازه‌ام می‌آمد. روز حادثه هم قرار بود به مغازه‌ام بیاید اما دیر کرد. وقتی با تلفن ‌همراهش تماس گرفتم خاموش بود. خیلی نگران شدم و سعی کردم با شماره‌هایی که از خانواده‌اش داشتم، تماس بگیرم اما آنها هم به من گفتند خبری از او ندارند تا اینکه دو ساعت بعد فردی با من تماس گرفت و گفت همسرم حالش خوب نیست و او را به بیمارستان بردند. به آدرسی که داده ‌بود رفتم و دیدم حال همسرم خیلی بد است هرچه به او گفتم چه شده حرف درستی به من نزد.

لباس‌هایش پاره شده ‌بود و وضعیت صورتش نشان می‌داد اتفاق بدی برایش افتاده ‌است. او بعد از چند ساعت به من توضیح داد توسط دو مرد ربوده شده‌ است. وقتی ماموران، زن جوان را مورد بازجویی قرار دادند او مدعی شد فقط ربوده شده و دو جوان قصد داشتند او را مورد تجاوز قرار دهند اما نتوانستند.

چند ساعت بعد از اینکه تازه‌عروس این ادعا را مطرح کرد، شوهرش دوباره به پلیس مراجعه کرد و مدعی شد متوجه شده همسرش مورد تجاوز جنسی قرار گرفته ‌است. زن جوان که هنوز وضع آشفته‌ای داشت این بار گفت: داشتم از دانشگاه برمی‌گشتم و می‌خواستم به مغازه شوهرم بروم که خودرویی جلو پایم ایستاد من هم مسیر را گفتم و سوار شدم. راننده و کسی که کنارش نشسته‌ بود هر دو جوان بودند. چند دقیقه بعد متوجه شدم راننده از مسیر خارج شد، او گفت این راه میانبر است. با این حال اعتماد نکردم و از راننده خواستم خودرو را متوقف کند تا من پیاده ‌شوم.

یکدفعه مردی که روی صندلی شاگرد نشسته ‌بود، چاقویی بیرون کشید و از من خواست ساکت باشم. گفت اگر حرکتی بکنی با چاقو می‌زنمت گفتم هرچه دارم برای شما، فقط اجازه دهید بروم. آنها چاقو داشتند دو نفر هم بودند من خیلی ترسیده ‌‌بودم هر دو نفر به زور مرا مورد تجاوز قرار دادند. ساعت، پول، تلفن ‌همراه و چند تکه طلا را که همراهم داشتم گرفتند و مرا به زمین انداختند و رفتند. با شکایت این زن وی برای بررسی به پزشکی قانونی معرفی شد. ضمن اینکه تحقیقات برای شناسایی خودرو پرایدی که متهمان از آن استفاده کرده بودند، آغاز شد.

پزشکی قانونی تجاوز به زن جوان را مورد تایید قرار داد. چند ماه بعد درحالی‌که تحقیقات پلیس ادامه داشت، شوهر شاکی به پلیس مراجعه کرد و گفت در جست‌وجوهایی که انجام داده پرایدی را که همسرش سوار آن شده بود، پیدا کرده است. این مرد گفت: «من هر روز برای پیداکردن آن تاکسی در منطقه خودمان جست‌وجو می‌کردم تا اینکه پرایدی را که همسرم مشخصاتش را داده ‌بود پیدا کردم آن را تعقیب کردم و دیدم پراید را به پارکینگ بردند.»

پلیس به محلی که همسر شاکی معرفی کرد رفتند و صاحب ماشین را شناسایی کردند. آنها متوجه شدند شب حادثه، راننده شخص دیگری بوده ‌است. با راهنمایی صاحب ماشین دو متهم اصلی شناسایی و بازداشت شدند. آنها ابتدا جرم خود را انکار کردند اما زمانی‌که آنها میان چندین متهم دیگر قرار گرفتند توسط تازه‌عروس، شناسایی و در نهایت مجبور به اعتراف شدند و گفتند از ابتدا دختر جوان را برای اینکه مورد تعرض قرار دهند سوار ماشین کردند. با اعتراف هر دو متهم به تجاوز، پرونده تکمیل و برای رسیدگی به شعبه ۷۷ دادگاه کیفری استان تهران فرستاده ‌شد. تحقیقات از دو متهم در این شعبه ادامه دارد.

منبع : دانا

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا