اخبار گوناگونخبر

پرداخت وام به خانواده ایثارگران در سراسر کشور

تمام اعضاء صندوق قرض الحسنه شاهد می توانند در هر نقطه از کشور برای دریافت وام اقدام کنند چرا که با راه اندازی سیستم نرم افزاری مالی حسابداری کوثر ارائه خدامت به خانواده های معظم شهدا و ایثارگران معزز حذف و همه اعضاء صندوق قرض الحسنه شاهد می توانند با مراجعه به مناطق این صندوق در بنیاد شهید و امور ایثارگران سراسر کشور برای دریافت وام قرض الحسنه طبق ضوابط اقدام نمایند…

وی افزود: همزمان با ولادت حضرت معصومه (س) شاهد شروع به کار آزمایشی سیستم نرم افزاری مالی حسابداری کوثر بوده که به زودی و مقارن با ولادت حضرت امام رضا (ع) شاهد راه اندازی قطعی آن خواهیم بود.
مدیرعامل صندوق قرض الحسنه شاهد اعلام کرد: همزمان با میلاد امام رضا(ع) تمامی ایثارگران عضو می توانند در هر نقطه از کشور از طریق صندوق قرض الحسنه شاهد اقدام به درخواست وام کنند.

دکتر افشین سفاهن گفت: تمام اعضاء صندوق قرض الحسنه شاهد می توانند در هر نقطه از کشور برای دریافت وام اقدام کنند چرا که با راه اندازی سیستم نرم افزاری مالی حسابداری کوثر ارائه خدامت به خانواده های معظم شهدا و ایثارگران معزز حذف و همه اعضاء صندوق قرض الحسنه شاهد می توانند با مراجعه به مناطق این صندوق در بنیاد شهید و امور ایثارگران سراسر کشور برای دریافت وام قرض الحسنه طبق ضوابط اقدام نمایند.

وی افزود: همزمان با ولادت حضرت معصومه (س) شاهد شروع به کار آزمایشی سیستم نرم افزاری مالی حسابداری کوثر بوده که به زودی و  مقارن با ولادت حضرت امام رضا (ع) شاهد راه اندازی قطعی آن خواهیم بود.

سفاهن راه اندازی سیستم جدید مالی و حسابداری صندوق قرض الحسنه را یکی از مهمترین اتفاقات ۲۰ ساله حیات صندوق برشمرد و گفت: حذف مرزهای جغرافیایی و ارتقاء سطح کیفی خدمات از جمله اهداف این طرح بوده که در کل مجموعه بنیاد شهید و امور ایثارگران بی نظیر است.

منبع : پارسینه

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا