خبرخبر سیاسی

پسر بشار اسد: آمریکا تهدیداتش را عملی کند

بدون شک آمریکا در صورت حمله نظامی به سوریه شکست خواهد خورد چرا که آنها سرزمین‌ ما را ‌آنچنان که ما می‌شناسیم نمی‌شناسند و هیچ کس مثل ما سوریه را نمی‌شناسد…

پسر بشار اسد اعلام کرد، من از آمریکا می‌خواهم تهدیدهایش را درباره حمله به سوریه عملی کند.

bashar asadi 3456

به گزارش  روزنامه ایندیپندنت انگلیس، حافظ اسد، پسر بشار اسد، رئیس‌جمهوری سوریه در صفحه شخصی خود در پایگاه اجتماعی فیس‌بوک در واکنش به تهدیدهای ‌آمریکا و غرب برای حمله به سوریه نوشت: آنچه من به شدت می‌خواهم این است که آمریکا تهدیداتش را درباره حمله به سوریه اجرایی کند برای اینکه می‌خواهم آنها این اشتباه بزرگ را مرتکب شوند و کاری را که پایانش را نمی‌دانند، آغاز کنند. آنها همانطور که حزب الله اسرائیل و ناتو را شکست داد، شکست خواهند خورد.

وی افزود: بدون شک آمریکا در صورت حمله نظامی به سوریه شکست خواهد خورد چرا که آنها سرزمین‌ ما را ‌آنچنان که ما می‌شناسیم نمی‌شناسند و هیچ کس مثل ما سوریه را نمی‌شناسد.

بنا به نوشته روزنامه ایندیپندنت، حافظ اسد در ادامه اعلام کرد: چیزی که حزب الله در آن زمان در اختیار داشت تعداد کمی از مبارزان و برخی موشک‌های کوچک و مجموعه‌ای از هتل‌ها بود اما حزب الله به خود اطمینان داشت و در راه حفظ وطنش تلاش کرد.

پسر بشار اسد که تنها ۱۱ سال دارد آمریکایی‌ها را ترسوهایی که تنها تکنولوژی جدید در اختیار دارند توصیف کرد و گفت: آمریکایی‌ها می‌خواهند از “انقلاب” حمایت کنند در حالی که در حقیقت آنها این وضعیت را ایجاد کردند.

وی افزود: اهمیتی ندارد که تو با نظام سوریه‌ای یا علیه نظام. این دموکراسی است که می‌توانی نظرت را به شیوه خودت اعلام کنی. زمانی که مردم می‌گویند مخالفان نظام هستند این مساله مورد قبول است اما بین اینها با کسانی که پرچم سبز به دست می‌گیرند تفاوت زیادی وجود دارد و اینها دشمنان کشور هستند.

حافظ اسد ۱۱ ساله در ادامه این پیام خود در صفحه فیس‌بوک نوشت: بدتر از اینها کسانی هستند که ارتش را به کشتار مردم متهم می‌کنند آنها کسانی که جانشان را به خطر می‌اندازند و برای تامین امنیت ما می‌میرند، متهم می کنند. زمانی که اینها می‌گویند حمله آمریکا ارتش را شکست می‌دهد من می‌گویم که این حمله همه مردم سوریه اعم از گروه‌های تروریستی، ارتش و غیره را هدف قرار خواهد داد.

حافظ اسد در ادامه گفت: برخی از مردم می‌گویند ‌آمریکا قدرتش از ما بیشتر است اما جواب من به شما این است که اولا شما آنچه ما در اختیار داریم را نمی‌دانید، ثانیا حتی اگر آنها قوی باشند و احتمالا بتوانند ارتش را نابود کنند باز هم نمی‌توانند این مقاومت را که ما ایجاد کرده‌ایم از بین ببرند. ما در همه جا با آنها مبارزه خواهیم کرد تا از راهی که آمده‌اند بازگردند هر چقدر هم که سخت باشد تلاش‌های آنها برای بیرون راندن ما از سرزمین مقدس‌مان بدون شک به شکست می‌انجامد و این سرزمینی است که ریشه‌های آبا و اجدادمان در آن وجود دارد.

وی در پایان تاکید کرد: هر چقدر هم که به طول بینجامد پیروزی در نهایت از آن ماست.

منبع : خبر آنلاین

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا