خبرخبر ورزشی

یک پرسپولیسی چند آتشه در استقلال

حمید عباسی : کسی که به شما یاد داده بگویید رویانیان اخلاق را باخته یا معنی اخلاق را نمی‌فهمد و یا تعریف درستی از اخلاق و برنده و بازنده ندارد. اخلاق را مدیری باخت که مواد مخدر را وارد ادبیات فوتبال ایران کرد. ما به هیچ وجه از مدیری که حرمت استقلالی‌ها را نگاه نمی‌دارد توقع نداریم به فکر حرمت پرسپولیس باشد

مدیر رسانه‌ای باشگاه پرسپولیس در حاشیه تمرین امروز حمله عجیب و غریبی به مدیر روابط عمومی باشگاه استقلال داشت.

perspolis chand atashi3546

حمید عباسی در پاسخ به مواضع اخیر مدیر روابط عمومی باشگاه استقلال در تمرین امروز اظهار داشت: متأسفانه دوستانی که شهامت انتقاد رو در رو را ندارند، حرف‌های خود را از زبان افراد دیگری می‌زنند چون سال‌هاست با استفاده ابزاری از دیگران و بهره‌برداری و سوءاستفاده از تریبون این و آن در منصب خود باقی مانده‌اند.

وی افزود: این افراد تصور می‌کنند این روش مادام‌العمر کارایی دارد، گرچه باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس مدیر روابط‌ عمومی استقلال را که به گفته همکاران خودش و مطبوعاتی‌اش یک پرسپولیسی چند آتشه و یکی از ۳۰ میلیون هوادار پرسپولیس است را در این ماجرا بی‌تقصیر می‌داند.

عباسی ادامه داد: باشگاه پرسپولیس معتقد است مهره‌هایی در ظاهر بزرگ‌تر که عادت دارند پشت دیگران سنگر بگیرند این پیاده را پابرهنه به میدان فرستاده‌اند اما نظر به اینکه حرف‌های دیگران از زبان ایشان بیان شده، ناچارم به رغم میل باطنی‌ام و به خواسته بازیکنان پرسپولیس نکاتی را به این پرسپولیسی‌ سابق و حقوق‌بگیر فعلی باشگاه استقلال یادآوری کنم.

وی در ادامه صحبت‌هایش در تمرین امروز خاطرنشان کرد: اگر واقعاً مدیرعامل باشگاه استقلال قصد حفظ حرمت را داشته باشد همین امروز باید جنابعالی را بابت مصاحبه و اهانت به مدیرعامل پرسپولیس از کار برکنار کند. جنابعالی به هیچ وجه در جایگاهی نیستید که در خصوص سردار رویانیان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس صحبت کنید. دفعه بعد قبل از آنکه دست و زبان و دهان دیگران شوید حد و حدود خود را بشناسید و بسنجید.

وی یادآور شد: کسی که به شما یاد داده بگویید رویانیان اخلاق را باخته یا معنی اخلاق را نمی‌فهمد و یا تعریف درستی از اخلاق و برنده و بازنده ندارد. اخلاق را مدیری باخت که مواد مخدر را وارد ادبیات فوتبال ایران کرد. ما به هیچ وجه از مدیری که حرمت استقلالی‌ها را نگاه نمی‌دارد توقع نداریم به فکر حرمت پرسپولیس باشد اما توصیه می‌کنیم مدیری که مواد مخدر را وارد ادبیات فوتبال کرد چه از زبان خودش و چه از زبان دیگران از حرمت حرف نزند.

مدیر رسانه‌ای سرخپوشان در پایان تأکید کرد: فقط برای یادآوری بهتر است به جای دلسوزی برای بزرگانی نظیر دایی، استیلی و گل‌محمدی از جناب پرویز مظلومی نیز دلجویی کنید. از قدیم گفته‌اند چراغی که به خانه رواست به مسجد حرام است.

منبع : تماشاگر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا