عمومی

۸ نکته برای تبلیغ یک برنامه تلویزیونی

۱٫ قبل از نوشتن متن کامل، یک پایلوت بنویسید. گاهی اوقات، یک نماینده باید متن آزمایشی را به شبکه ها بفرستد؛ سپس شبکه ها براساس قدرت متن آزمایشی تصمیم می گیرند که می خواهند با چه کسی برای یک پیج داخلی ملاقات کنند.

۲٫ زمین خود را تمرین کنید. بدانید که بیشتر جلسات پخش تلویزیونی کمتر از ۳۰ دقیقه است. شما آن زمان را برای دویدن در کل زمین خواهید داشت.

۳٫ بدانید بعد از فصل اول چه اتفاقی می افتد. مدیران شبکه می‌خواهند ببینند که شما توانایی صحبت کردن در مورد اینکه دو یا سه فصل سریال چگونه خواهد بود را دارید – این نشان می‌دهد که شما به پروژه خود ایمان دارید و به اندازه کافی جاه طلب هستید که یک برنامه طولانی مدت را حفظ کنید.

۴٫ در مورد اینکه برنامه شما واقعا در مورد چه چیزی است صحبت کنید. نه فقط در مورد آنچه اتفاق می افتد، بلکه در مورد ایده ها و مفاهیم بزرگ تر در بازی صحبت کنید. برنامه شما سعی دارد چه چیزی بگوید؟

۵٫ در مورد شبکه هایی که راه اندازی می کنید تحقیق کنید. مدیران شبکه می خواهند ببینند که شما تکالیف خود را انجام داده اید. آماده باشید تا در مورد اینکه چگونه نمایش شما با خط شبکه فعلی یک شبکه جا می شود و چرا برای آن شبکه مناسب است صحبت کنید.

۶٫ انرژی و اشتیاق را به جلسه پیج بیاوریدگاهی اوقات مدیران بیش از ۵۰ جلسه پیج در روز برگزار می کنند. اگر آن ها بتوانند ببینند که شما چقدر در مورد ایده خودتان هیجان زده هستید، سطح انرژی آن ها افزایش خواهد یافت.

۷٫ سعی کنید به وسایل بصری تکیه نکنید. مدیران توسعه می خواهند از شما بشنوند، نه ارائه پاورپوینت. بیشتر جلسات پیاده‌سازی از شما می‌خواهند که مستقیماً با مدیران شبکه برای یک جلسه کامل ۲۰ دقیقه‌ای صحبت کنید.

۸٫ در اسناد و مدارک خود دقیق باشید. اگر ایده خوبی دارید که می خواهید از آن استفاده کنید، مالکیت معنوی خود را ثبت کنید. همه اسناد، از جمله اسناد تایم استاپ گوگل، و هر ایمیل یا مکاتباتی که روند برنامه ریزی و توسعه شما را نشان می دهد را نگه دارید. اگر شبکه ای به ایده شما علاقه مند باشد، می خواهد ببیند که اصل است و هیچ کس قصد ندارد بعد از پخش برنامه شما از شما شکایت کند.

نکات جاد آپاتو برای اجرای یک برنامه تلویزیونی

آن را کوتاه نگه دارید، نشان دهید که چگونه بازاری است، نشان دهید که چقدر احساسی است، بدانید که چگونه به پایان می رسد، و خود را بفروشید.

شما باید بتوانید داستان خود را در سه دقیقه یا کمتر توصیف کنید – بازی به بازی ارائه نکنید.

افرادی که فالو می کنید به فروش فکر می کنند، بنابراین به آن ها اطلاع دهید که در حال حاضر به این فکر می کنید که چگونه به مخاطبان عرضه شود.

داستان هایی با زیربنای عاطفی قوی مانند بهترین فیلم های تاریخی عاشقانه مخاطبان را جذب می کنند، بنابراین مطمئن شوید که هسته عاطفی داستان خود را روشن کنید.

اگر پایانی برای داستان نداشته باشید، ایمان استودیو را از دست خواهید داد.

شنوندگان شما نه تنها باید پروژه شما را دوست داشته باشند، بلکه باید شما را دوست داشته باشند. ساخت یک فیلم سینمایی تاریخی می تواند سال ها طول بکشد و یک برنامه تلویزیونی قطعا این کار را می کند. آیا مردم می خواهند برای مدت طولانی در کنار شما باشند؟ اگر نه، روی آن کار کنید. راحت باشید، متمرکز شوید و سعی کنید سرگرم کننده باشید. با دید مثبت به پروژه شما نگاه کنید؛ اگر آن ها پروژه شما را درک نکنند، ممکن است آن را خراب کنند. بهترین فیلم های تاریخی را از اینجا مشاهده کنید.

نکات شوندا رایمز برای اجرای یک برنامه تلویزیونی

یک زمین عالی، ساختار خوبی دارد، بصری است و به سرعت و به راحتی مفهوم و شخصیت های اصلی نمایش شما را منتقل می کند.

یک مسابقه عالی باید همه این مراحل را در خود داشته باشد و بیش از پنج تا ده دقیقه طول نکشد: با فرض برنامه خود شروع کنید. دنیای نمایش خود را توضیح دهید. شخصیت های خود را معرفی کنید توضیح دهید که در خلبان چه اتفاقی می افتد. بگویید خنده دار، تکان دهنده یا عاشقانه خواهد بود. در مورد چند قسمت که برنامه ریزی کرده اید صحبت کنید. آن را جمع کنید و از شنوندگان خود تشکر کنید.

بازیگران یا آهنگ های خاص را تبلیغ نکنید، چون هیچ وقت رابطه تهیه کننده، استودیو یا شبکه را با آن بازیگر یا نوازنده نمی دانید. شاید هنرمندی که می خواهید در تیتراژتان از آن استفاده کنید، خیلی گران باشد. شاید استودیو برداشت بدی از آن بازیگر خاص داشته باشد. این افکار ممکن است شنوندگان شما را از بخش اصلی تیتراژتان دور کند: داستان شما.

قرار دادن خود در موقعیت شبکه یا استودیو هرگز ضرری ندارد. به یاد داشته باشید – آنها در نهایت نمایشی را می خواهند که می دانند می توانند به مخاطب بفروشند و بازاریابی کنند. با چه روش‌های خلاقانه‌ای می‌توانید نمایش خود را با شرایط بازار پسند توصیف کنید؟

ساختن آن در هالیوود بیشتر از شناخت افراد مناسب است. ایجاد یک زمین سرگرم کننده و محکم اولین گام برای رسیدن به اولین سریال تلویزیونی است.

https://fa.wikipedia.org/wiki/%D9%87%D8%A7%D9%84%DB%8C%D9%88%D9%88%D8%AF%D8%8C_%D9%84%D8%B3_%D8%A2%D9%86%D8%AC%D9%84%D8%B3

سال هاست تاک شوها (برنامه های گفتگو محور) در کنار مسابقات استعداد یابی پای ثابت تولیدات برنامه های تلویزیونی شده و طرفداران زیادی دارد. مجریان این برنامه ها تلاش می کنند خلاقیت بیشتری در چالش کشیدن مهمان ها انجام دهند و با طراحی موقعیت های عجیب و غریب، بیننده های بیشتری را جذب کنند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا