دکوراسیون

۳ روند اصلی سبک زندگی برای سال ۲۰۲۲ (طبق گزارش پینترست)

آیا از قبل کنجکاو هستید که در سال جدید چه چیزی برگزار می شود؟ در مطالعه ای که توسط Pinterest انجام شد، در اینجا بزرگترین روندهای سبک زندگی که می توانید منتظر آنها باشید آورده شده است.

ترندهای برتر سبک زندگی در سال ۲۰۲۲ چه خواهند بود؟ با نزدیک شدن به پایان سال، Pinterest به دنبال روندهای جدید در دکوراسیون، مد، زیبایی، سفر و حتی آشپزی است. پس از یک سال دیگر قفل، محدودیت‌ها و اخبار اغلب غم‌انگیز، کاربران اینترنت به دنبال اصالت و رنگ هستند و مطمئناً مخالفی با نقض قرارداد ندارند.

بازگشت یکپارچه سازی با سیستم عامل

وقتی صحبت از زیبایی به میان می‌آید، مراقب تزیین پلک‌ها، دندان‌ها و حتی پوست با جواهرات در سال ۲۰۲۲ باشید. این پلتفرم شاهد افزایش ۱۴۵ درصدی جستجوها برای «پیرسینگ پوستی منحصر به فرد» و افزایش ۱۰۰ درصدی برای «آرایش چشم کریستالی» بود. به طور مشابه، جواهرات دندانپزشکی همچنان محبوب هستند و جستجوها ۸۵٪ افزایش یافته است. در نهایت، پدیکور بدلیجات به عنوان یک روند جدید با افزایش بیش از ۱۵۰٪ در جستجو در Pinterest در حال ظهور است.

اصالت برای ناخن و مو نیز در دستور کار است. به عنوان مثال، گلکسی ناخن آرت جستجوها ۱۱۵٪ افزایش یافته است. و به نظر می رسد که مو در سال ۲۰۲۲ از حالت عادی خارج می شود و کفال با جستجوهای ۱۹۰ درصدی بازمی گردد. اما به نظر می رسد که طبیعی بودن نیز در کانون توجه قرار دارد، با افزایش ۱۸۵ درصدی جست و جو در مدل موهای طبیعی کوتاه.

در مد، مرواریدها به طور یکسان زنان و مردان را زینت خواهند داد. جستجو برای “تزیینات عروسی مروارید” ۱۸۵٪ افزایش در جستجو داشته است، در حالی که جستجو برای گردنبند مروارید برای مردان در پلت فرم هفت برابر شده است.

پس از یک سال پر از اخبار غم انگیز، رنگ ها با افزایش ۱۴۰ درصدی جستجو برای لباس های آبی برقی توجه کاربران را به خود جلب کردند. از سوی دیگر، سبک گوت به شیوه‌ای بی‌نظیر و با افزایش علاقه به لباس خواب گوت (+۱۸۵%) و لباس نوزاد (+۱۲۰%) در حال گسترش است!

اگر اصالت در روز باشد، به نظر می‌رسد که الگوی شطرنجی سنتی تقریباً در همه جا بازمی‌گردد، از ناخن‌ها (+۱۶۵٪ جستجو) تا کاشی‌های شطرنجی (+۵x جستجو). همه اینها سطح خاصی از علاقه به روندهای یکپارچهسازی با سیستمعامل را در بین نسل های جوان نشان می دهد.

رفاه در خانه

بعد از اینکه همه ما زمان زیادی را آنجا گذراندیم، احساس خوب در خانه هرگز آنقدر مهم نبوده است. و روند پس از قرنطینه همچنان قوی است. در پینترست، کاربران به صورت دسته جمعی (+۱۸۰٪) ایده های کاغذ دیواری زیبایی شناختی آفرودیتی را جستجو کرده اند، در حالی که گیاهان همچنان در کانون توجه کاربران قرار دارند، با افزایش ۱۷۵ درصدی جستجو برای “باغ پله ها” و “سقف گل” سه بار جستجو می کند

کاربران اینترنت به بهبود فضای داخلی خود ادامه می دهند و هر فضایی در خانه به منبع الهام تبدیل می شود. برای مثال، جستجو برای ایده‌های اتاق رختشویی لوکس ۱۱ برابر افزایش یافته است. فضای داخلی خانه نیز برای دوستان چهار پا بهینه شده است. جستجو برای “اتاق سگ لوکس” ۱۱۵٪ افزایش یافته است، در حالی که روند “catify your home” شاهد افزایش ۴ برابری جستجوها در این پلت فرم بوده است.

به نظر می رسد سلامتی به معنویت نیز گسترش می یابد. سوال “چگونه از انرژی خود محافظت کنیم” ۶۰% افزایش یافت در حالی که جستجو برای “چگونه ارتعاش خود را افزایش دهیم” ۱۴۵% افزایش یافت. رنگ‌های هاله توجه کاربران پینترست را نیز به خود جلب کرد و جست‌وجوها در این پلتفرم ۳۶ برابر شد.

به علاوه، مسائل پولی، یکی دیگر از موضوعات محبوب در شبکه های اجتماعی مانند TikTok، بخشی از روندهای سال ۲۰۲۲ را تشکیل می دهد، از نکات سرمایه گذاری (+۱۹۵٪) تا آموزش مالی (+۱۵۵٪).

طعم سفر

در حالی که ممکن است سفر در سال ۲۰۲۱ محدود شده باشد، طعم ماجراجویی کاهش نیافته است. برای مثال، جستجو برای بهترین استراحتگاه‌های فراگیر دو برابر شده است. اما بیشتر از همه، کاربران اینترنت به لطف غذاهای بین المللی طعم فرار را می چشند. دستور العمل های سنتی نروژی ۱۲۰٪ افزایش در جستجو داشتند، در حالی که کاربران فیلیپین را به لطف دستور العمل های “اصیل” (+۳۵٪) و روسیه با غذاهای “سنتی” (+۳x) کشف کردند. آفریقا همچنین منبع گرایش های آشپزی است، با دستور العمل های سنتی آفریقای جنوبی (+۱۵۰٪) و غذاهای سنتی عربی (۲x). https://charbzaban.com/%d9%85%d9%87%d8%a7%d8%ac%d8%b1%d8%aa-%d8%aa%d9%88%d8%b1%db%8c%d8%b3%d8%aa/%d8%a8%d9%87%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d8%b3%d8%a7%db%8c%d8%aa-%d8%ae%d8%b1%db%8c%d8%af-%d8%a8%d9%84%db%8c%d8%b7-%d9%87%d9%88%d8%a7%d9%be%db%8c%d9%85%d8%a7.html

نوشته های مشابه

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا