روانشناسی

راهنمای نهایی روانشناسی موفقیت

من بیش از یک دهه را صرف مطالعه دقیق افراد موفق کرده ام تا بفهمم آنها چگونه به موفقیت دست یافته اند و چگونه می توانم خودم را برای موفقیت آماده کنم.

این چیزی است که آرزو می کنم کسی با من به اشتراک بگذارد.

مهم ترین درس: بهترین راه برای یادگیری چیزهای جدید، مطالعه بهترین ها است

اگر می خواهید به اندازه کوبی در بسکتبال خوب باشید، کوبه را مطالعه کنید. اگر می خواهید موفق باشید، افراد موفق را مطالعه کنید.

این یک اصل ساده است، اما بیشتر مردم رهبران را در هر زمینه ای که به آن علاقه دارند، دیوانه وار مطالعه نمی کنند.

من با گوش دادن به صحبت های افراد موفق در مورد چگونگی موفقیتشان خیلی بیشتر از کلاس های کسب و کار دانشگاهی یاد گرفتم.

دومین درس مهم: هیچ قاعده ای وجود ندارد، اما برخی از بهترین شیوه ها وجود دارد

هر کس با تجربیات شخصی خود مغرضانه است.

برخی می گویند: “علاقه خود را دنبال کنید!” برخی می گویند: “از علاقه خود پیروی نکنید!” چه کسی درست می گوید و چه کسی اشتباه می کند؟ این یک موضوع نظر است.

این مهم است که بپذیریم در حالی که راه‌ها و بهترین شیوه‌های پیشنهادی وجود دارد، هیچ قانون سخت و سریعی برای موفقیت یا زندگی وجود ندارد. و در نهایت، شما باید بفهمید که چه چیزی برای شما بهترین است.

بهترین منبع یادگیری برای درک روانشناسی موفقیت

به کانال یوتیوب ایوان کارمایکل بروید و “۱۰ قانون موفقیت” را جستجو کنید. کانال او بهترین منبعی است که من تا به حال با آن برخورد کرده ام زیرا او بهترین آموخته های موفقیت را از همه موفق ترین افراد جهان جمع آوری کرده است.

هر ویدیو یک حلقه برجسته ۱۰ تا ۲۰ دقیقه ای از یک فرد موفق است که توضیح می دهد که چگونه موفقیت را می بیند.

شما می توانید کتاب بخوانید، به پادکست گوش دهید و گفتگوهای طولانی را تماشا کنید (و باید!) اما محتوای ایوان سریع ترین میانبر برای درک سریع اصول موفقیت است.

بزرگترین دستاوردهای من از یک دهه تحصیل موفقیت (به ویژه موفقیت شخصی، نه موفقیت شرکت)

اینها همه بهترین آموخته های من هستند که در یک پست کوتاه گنجانده شده اند.

۱٫ لازم نیست باهوش ترین فرد باشید، اما باید از خود دوری کنید

برخی از افراد موفق واقعاً باهوش هستند (مانند ایلان ماسک و استیو جابز) اما افراد زیادی هستند که اعتراف می‌کنند که باهوش‌ترین نیستند اما از همه چیز استفاده کرده‌اند (ویل اسمیت، دانا وایت و مارک کوبان نمونه‌هایی هستند. ).

“اگر افراد دیگر ۴۰ ساعت در هفته کار می کنند و شما ۱۰۰ ساعت در هفته کار می کنید، در عرض ۴ ماه به همان چیزی خواهید رسید که طی چهار سال به آنها نیاز است.” -الون ماسک

۲٫ شما باید بی امان باشید

بسیاری از موفق ترین افراد جهان در اوایل زندگی در برخی از ظرفیت ها با مشکل مواجه شدند. چرا؟ برای اینکه بتوانید بسیار موفق باشید، باید در زمان‌های فوق‌العاده سختی بگذرید و اگر قبلاً یاد گرفته‌اید بر چالش‌ها غلبه کنید، آنگاه شروع به کار خواهید کرد.

۳٫ اطراف خود را با افراد موفقیت گرا محاصره کنید و با آنها کار کنید

ذهن ما اتاقک پژواک اطلاعاتی است که به آنها می خوریم. اگر می خواهید موفق باشید، پس خود را احاطه کنید و با افراد موفق کار کنید.

۴٫ مربیان موفق می توانند به شما در مسیرتان کمک کنند

مشابه مفهوم احاطه کردن خود با موفقیت، اگر گروهی از مربیان را جمع آوری کنید که به آنچه می خواهید دست یافته اند، می توانند به شما کمک کنند تا به کجا می خواهید بروید.

۵٫ باید ریسک کنید و مسیری منحصر به فرد را در زندگی ترسیم کنید

برای اینکه فوق العاده موفق باشید، باید ریسک های جسورانه ای را بپذیرید و بهتر است زندگی متفاوتی نسبت به افراد معمولی داشته باشید. چرا؟ زیرا اگر زندگی متفاوتی نسبت به آن داشته باشید، موقعیت منحصر به فردی خواهید داشت و فرصت هایی را خواهید دید که دیگران نمی بینند. https://sariasan.com/featured/best-free-weblog-makers/

۶٫ باید ذهنیت رشد داشته باشید

ایده یک طرز فکر رشد (در اینجا بیشتر بخوانید) این است که در حالی که همه افراد با سطوح مهارت پایه متفاوتی متولد می شوند، می توانید کنترل کنید که چقدر در هر کاری خوب شوید. باور اصلی این است که تلاش=نتیجه=بهبود.

۷٫ با فوریت عمل کنید و کارهایی را انجام دهید که دوست دارید!

زندگی کوتاه است و پنجره های فرصت کوتاه. اگر می خواهید در این زندگی کار خاصی انجام دهید، باید طوری عمل کنید که گویی ساعت در حال تیک تیک است (چون اینطور است!). اگر عادت دارید فرصت ها را از دست بدهید بهتر است با یک روانشناس یا مشاور مشورت کنید.  رفرنس – آن ها روش هایی را به شما یاد می دهند که با کمک آن ها خواهید توانست در زندگی پیشرفت کنید.

نوشته های مشابه

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا