عمومی

نکات کاربردی برای تقویت مهارت های نوشتاری زبان انگلیسی

اگر شما قصد دارید که مهارت های نوشتاری را در خود بهبود دهید، باید به طور جامع تری به این چالش ها نزدیک شوید.شاید به نظر برسد که یکی از دشوارترین جنبه های یادگیری یک زبان خارجی برای پیدا کردن تسلط کامل، نوشتن باشد.شما برای اینکه بتوانید خوب بنویسید ، باید گرامر و ساختارهای جملات و علامت های نگارشی را به خوبی درک کنید و بشناسید و باید دایره لغات قوی تری داشته باشید. باید بتوانید به درستی افکار خود را سازماندهی کنید و خودتان را به وضوح بیان کنید.

اگر زیاد به نظر می رسد، نگران نباشید! ما این راهنمای مختصر را ایجاد کرده‌ایم تا به شما در بهبود مهارت‌های نوشتاری انگلیسی خود کمک کنیم. با دنبال کردن مراحل زیر، به خوبی در راه تبدیل شدن به یک نویسنده با اعتماد به نفس و شایسته خواهید بود.

https://www.coursera.org/courses?query=english%20writing

مراقب اشتباهات رایج باشید

یکی از بهترین راه ها برای بهبود نوشته های خود، آگاهی از اشتباهاتی است که زبان آموزان و گویشوران بومی به طور یک سان مرتکب می شوند.

این کار می تواند دشوار باشد، زیرا همه ما حوزه های مختلفی داریم که با آن ها دست و پنجه نرم می کنیم.

با این حال، برخی از اشتباهات رایج بسیاری از افراد هنگام نوشتن به زبان انگلیسی وجود دارد. این شامل:

اختلاط زمان ها،

غلط املایی،

استفاده از کلمات پرکننده بیش از حد،

عدم استفاده از کلمات پیوند دهنده،

استفاده نادرست از صفت و قید

مطمئن شوید که پست جداگانه ما را در مورد رایج ترین اشتباهاتی که همه ما باید انجام دهیم را بررسی کنید. هنگامی که یاد بگیرید از آنها اجتناب کنید، مهارت های نوشتاری شما در حال حاضر بسیار بهبود یافته است!

تمرین، تمرین، تمرین!

تنها راه بهتر شدن در نوشتن این است که این کار را زیاد انجام دهید. هر چه بیشتر بنویسید، با قواعد مختلف دستور زبان و نحو انگلیسی بیشتر آشنا خواهید شد. و هر چه بیشتر تمرین کنید، راحت تر می توانید افکار خود را به درستی در کلمات قرار دهید.

یکی از راه های عالی برای تمرین نوشتن، پیوستن به یک انجمن نویسندگی آنلاین است. در اینجا، می‌توانید نوشته‌های خود را با سایر زبان‌آموزان انگلیسی به اشتراک بگذارید، درباره کار خود بازخورد دریافت کنید، یا حتی یک شریک نویسندگی پیدا کنید. همچنین می‌توانید نوشته‌های دیگران را بخوانید و در مورد آن نظر بدهید، که راهی عالی برای گسترش افق‌های خود به عنوان یک نویسنده است.

https://charbzaban.com/%D8%A2%D9%85%D9%88%D8%B2%D8%B4-%D8%B2%D8%A8%D8%A7%D9%86-%D8%A7%D9%86%DA%AF%D9%84%DB%8C%D8%B3%DB%8C/%D8%AA%D8%A7%D9%81%D9%84-%D9%88-%D8%A2%DB%8C%D9%84%D8%AA%D8%B3/5-%D9%85%D9%88%D8%B3%D8%B3%D9%87-%D8%A2%D9%85%D9%88%D8%B2%D8%B4-%D8%B2%D8%A8%D8%A7%D9%86-%D8%A7%D9%86%DA%AF%D9%84%DB%8C%D8%B3%DB%8C.html

پیدا کردن یک اثبات کننده

هنگامی که چیزی را نوشته اید، خواندن آن می تواند مفید باشد. این شخص می تواند به هر گونه خطا یا عبارت های ناخوشایند و غیرطبیعی که ممکن است از دست داده باشید اشاره کند. این یک اتفاق بسیار رایج برای زبان آموزان ESL است، زیرا آن ها تمایل دارند برخی مراحل را به معنای واقعی کلمه از زبان خودشان ترجمه کنند.

در حالت ایده‌آل، شما باید یک زبان مادری یا فردی را پیدا کنید که به زبان انگلیسی مهارت زیادی داشته باشد تا کار شما را تصحیح کند. اما، اگر به چنین شخصی دسترسی ندارید، یک دوست قابل اعتماد یا شریک تبادل زبان نیز می تواند کمک بزرگی باشد.

مرتب بخوانید

نکته دیگر برای تبدیل شدن به یک نویسنده بهتر این است که خواندن را به یک عادت منظم تبدیل کنید. هنگامی که می خوانید، خود را در معرض سبک های مختلف نوشتن و واژگان قرار می دهید. این می تواند به شما کمک کند تا سبک خود را توسعه دهید و استفاده از دستور زبان و نشانه گذاری را بهبود ببخشید. همچنین یک راه عالی برای یافتن موضوعات جدیدی است که به نوشتن در مورد آن ها علاقه مند هستید.

هنگام مطالعه، مطمئن شوید که برای تجزیه و تحلیل نوشته هایی که از آن لذت می برید و تحسین می کنید، زمان بگذارید. آیا ابزار ادبی خاصی وجود دارد که دوست دارید؟ آیا می توانید در نوشته های خود از نویسندگان مورد علاقه خود تقلید کنید؟ آیا عناصر دیگری وجود دارد که بخواهید در نوشته خود بگنجانید؟ آن را امتحان کنید!

بنابراین، مطمئن شوید که هر روز یا حداقل هر هفته زمانی را به یک کتاب خوب اختصاص دهید!

یک سبک نوشتن انتخاب کنید که برای شما کار کند

یکی از بهترین چیزها در مورد نوشتن این است که هیچ قانون سخت و محکمی وجود ندارد. تا زمانی که افکار خود را به وضوح منتقل می کنید، می توانید با فرمت ها و ساختارهای مختلف آزمایش کنید تا زمانی که چیزی را پیدا کنید که برای شما طبیعی و راحت باشد.

بنابراین، از مخلوط کردن همه چیز نترسید! اگر معمولاً در پاراگراف های ساده می نویسید، سعی کنید نقاط گلوله را در نوشته خود بگنجانید. یا اگر به نوشتن غیررسمی عادت دارید، سبک رسمی تری را امتحان کنید. نکته مهم این است که روشی برای نوشتن بیابید که برای شما مفید باشد و به شما کمک کند تا خود را به وضوح بیان کنید.

نوشتن داستان در مقابل نوشتن کسب وکار

البته، سبک نوشتن شما نیز به هدف یا ژانر نوشتن شما بستگی خواهد داشت. به عنوان مثال، نوشتن داستان معمولا با نوشتن کسب وکار کاملا متفاوت است. به طور کلی، نوشتن داستان خلاقانه تر و گویاتر است، در حالی که نوشتن کسب وکار ساده تر و واقعی تر است.

اگر مطمئن نیستید از چه سبکی برای یک نوشته خاص استفاده کنید، به چند نمونه نگاهی بیندازید تا ایده ای از آنچه مورد انتظار است به دست آورید. با یک جستجوی سریع در گوگل، تعداد زیادی نمونه از انواع نوشته‌ها، از پست‌های وبلاگ گرفته تا رمان و گزارش‌های تجاری، به دست می‌آید.

https://jtehran.com/center/7/course-category/123/

خروجی

زمانی که برای شروع نوشتن یک موضوع و یا یک سبک تصمیم گرفتید ، به وجود آوردن یک طرح کلی از مقاله قبل از اینکه شروع به نوشتن کنید میتواند مفید و موثر باشد. با انجام این کار یک نقشه راه برای دنبال کردن و منظم نگه داشتن افکارتان به شما داده می شود.این نکته مهم است که یک طرح کلی هیچ گاه نباید طولانی و پیچیده باشد.این کار می تواند بسیار مفید باشد، به خصوص برای بخش های طولانی تر نوشتن.

اگر برای شروع به کمک نیاز دارید، سعی کنید به دنبال درخواست نوشتن یا الگو برای استفاده بگردید. این می تواند به ویژه زمانی مفید باشد که شما در حال نوشتن چیزی مانند نامه پوششی، مقاله یا ایمیل رسمی هستید، جایی که قالب خاصی وجود دارد که باید از آن پیروی کنید.

نکات مهم دیگری در مورد مهارت های نوشتن

  • بهره مندی از جزئیات به جای استفاده از کلی گویی
  • استفاده از عبارات و کلمات ربط
  • استفاده از تکنیک های مهم نوشتاری
  • بازنویسی
  • توصیف تصاویر

نوشته های مشابه

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا