خبرخبر ورزشی

افشاگری در خصوص علت اصلی به کما رفتن هافبک تراکتور

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی گفت: «ما مدرک داریم که روز ۲۰ تیر با انصاری فرد قرارداد بستیم.»

مهدی کریمیان عنوان کرد: «من با همراهان کریمیان صحبت می کردم ماحصل درگیری این بوده که شب از میهمانی برمی گشتند که پس از دعوا درگیر می شوند و ابتدا به درمانگاه و سپس بیمارستان منتقل شدند. از طریق مراجع ذی صلاح پیگیر هستیم.»…

karimian_657

حمید زینی زاده در گفتگو با برنامه ۹۰ درباره آخرین وضعیت مهدی کریمیان عنوان کرد: «من با همراهان کریمیان صحبت می کردم ماحصل درگیری این بوده که شب از میهمانی برمی گشتند که پس از دعوا درگیر می شوند و ابتدا به درمانگاه و سپس بیمارستان منتقل شدند. از طریق مراجع ذی صلاح پیگیر هستیم.»

وی درباره اینکه کریمیان با چه وسیله ای بیهوش شده است گفت: «دقیقا مشخص نیست.»

مدیرعامل تراکتورسازی درباره اینکه ضارب چه کسی است اظهار داشت: «ضارب همراه همسرش او را به بیمارستان برده و دوربین های بیمارستان هم تصاویر را ضبط کرده است. در چند روز آینده می توانیم پاسخ قطعی را در این باره بدهیم.»

به گزارش تماشاگر به نقل از اوج وی درباره اولتیماتومی که به مجید جلالی داده شده است گفت: «ما بازی اول را تحت شرایط خاصی باختیم. حاشیه ها و مشکل داوری وجود داشت. بازی دوم هم دربی هست و هفته گذشته دیدید داماش و ملوان در دربی شمال مساوی شدند.»

مدیرعامل تراکتورسازی اظهار داشت: «ما منتظر بازی هفته سوم هستیم و هفته های بعدی ولی فکر می کنم در هفته هفتم بشود ارزیابی دقیقی کرد. من با هیات مدیره هم صحبت جدی داشتم. باید توجه جدی داشته باشیم و اگر در نقطه ای مشکلی داریم حل کنیم.»

وی درباره اینکه گفته می شود کریم انصاری فرد با دور زدن قانون به تیم تراکتورسازی پیوست عنوان کرد: «هیچ دور زدنی نبود. ضعف قوانین است. انصاری فرد می خواست به اروپا برود و گفته بود اگر نرود به ما اطلاع می دهد. اینکه کارتش صادر نشد به پرسپولیس برمی گردد که حق رشد می خواستند.»

نکته جالب اینجا بود که چه فردوسی پور می خواست بقبولاند که قرارداد انصاری فرد ۲۲ تیر یعنی دو روز پس از پایان مهلت نقل و انتقالات امضا شده ولی زینی زاده اصرار داشت که: «ما مدرک داریم که روز ۲۰ تیر با انصاری فرد قرارداد بستیم.»

 

منبع : تماشاگر

نوشته های مشابه

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا